Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíle umírání

21. 10. 2001
2
0
1102
Autor
Chantal

Až vyjde slunce jasné v srdci mém

a černé mraky smutku

odplují pryč.

A štíhlé ruce štěstí

sevřou v náručí mou duši,

láska se zabydlí v mém životě,

budu se chvět

i když ne zimou.

A na mých lících

se nezaleskne ani kapka zármutku,

smích prostoupí celé mé tělo,

oči budou jiskřit a zářit

jako ohýnek radosti

a teplou tvou dlaň

ucítím na své.

V ten okamžik budu ráda umírat.


Lorgan
07. 02. 2003
Dát tip
Souhlasím s Krelem, je to takové jakobykomplexní, velmi to na mě zapůsobilo. Tohle nabudí představivost.

Lorgan
07. 02. 2003
Dát tip
Souhlasím s Krelem, je to takové jakoby komplexní, velmi to na mě zapůsobilo. Tohle nabudí představivost.

Krel
24. 10. 2001
Dát tip
Poslední řádek tomu dává úplně jiný a daleko magičtější rozměr! moc se mi líbí..!*

Daemonica
22. 10. 2001
Dát tip
Ty taky :)

Diana
22. 10. 2001
Dát tip
Kéž se láska zabydlí v našich životech!!! Krásná báseň, díky! TIP

Daemonica
21. 10. 2001
Dát tip
Co máte pořád všichni s tim umíráním? Je Ti snad 70? Ne, jen 17 pryč - tak to máš (doufám) ještě dost času na tyhle starosti :)). Zkus se podívat na ty krásně barevný listy venku, na nebe, na mraky, na slunce :)) Pěkný, nebo ne?

JTi
21. 10. 2001
Dát tip
O to asi jde, mám z tý básničky dobrej pocit, pokud jsem to správně pochopil. Nevadí, že jednou umřeme, protože si to do té doby všechno pořádně užijeme. Jako nebe, mraky a tak. Teda, trochu smutnej určitě budu...

Azrael
21. 10. 2001
Dát tip
JTi... po smrti už smutnej nebudeš; tam už nic není.

Amanda
21. 10. 2001
Dát tip
Krasne verse...psssst ticho vychutnavam...

Chantal
21. 10. 2001
Dát tip
Nemůžu psát o barevných listech, mracích a sluníčku. Píšu, co cítím a to nebe a tak prostě nedokážu prociťovat tak moc, abych o tom psala. Já mám těžký období. A navíc, já si nedokážu říct, teď napíšu něco pozitivního o slunci a rozkvetlé louce. Prostě to neumím. Ty slova, všechny, jdou hluboko ze mě a já neovlivním, co ze mě vypadne. Nepřemýšlím nad tím, co se tam teď hodí nebo co ve vás vyvolá příjemný pocity, co se vám bude líbit. Tohle všechno jsem prostě já, tak se mě takovou snažte brát. Díky:-))) A jinak: Přijímám všechny kritiky, takže pište. Ať už cokoli. Mějte se krásně a pište básně:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru