Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v Marketu

26. 02. 2010
4
9
1069
Autor
pinďa

 

 

                                                   v  Marketu

 

              V zástupu plynule proudí davy

              kolena, žaludky ,srdce ,hlavy

              žene je blahobyt

             

               Směřují ke štěstí

               k prostřeným stolům ,do záhuby

               

               Beze slov bez díků

               šest kusů v košíku

               vepřové,králičí,kuřecí,člověčí...

            

               s cenovkou  v " Akci"  dnes velmi levně

         


9 názorů

renegátka
03. 03. 2010
Dát tip
velmi povedené,zabíjí nás nadbytek*

Jachula
27. 02. 2010
Dát tip
Já bych si rád bral taky jenom ten do ruky, ale chodím o holi a v samoobsluze hned za rohem mají jen ty velké koše do kterých se snad vejde i slon.

Bíša
26. 02. 2010
Dát tip
:+))

jsem rád, že každý může jíst, číst i dělat to, co chce. Jen aby to vydrželo...

pinďa
26. 02. 2010
Dát tip
Tak to je .Byl jsem v šoku co dokázali lidi sežrat přes Vánoční svátky.Dřive by jim stačila čtvrtina.Je otázka,kam to až půjde dál .Věřím ,že lidičky z písmáku jsou na tom shodně se mnou.Já musím nakrmit duši, potom přichází uspokojení .Pak možná něco do žaludku..

když jdu pro jen pro mouku, neberu si košík. nebo jen ten do ruky...A hlavně: skočím prostě do krámku na rohu. Vietnamci mají otevřeno taky do osmi.

Jachula
26. 02. 2010
Dát tip
To je opravdu krásně vystižené. Člověk, který potřebuje mouku, má vskutku podivný pocit v žaludku, když v obrovském přepravním koši leží na dně ten malý pytlík. Vystojí si dlouhou řadu u pokladny a prodavačka suše utrousí: Všechno? Dříve lidé stavěli chrámy Páně, dnes stavějí chrámy Blahobytu. Kdoví, za takových tisíc let budou se děti v školách učit, co dnes o pyramidách i o dnešních katedrálách. Bude se třeba marně pátrat po účelu těchto staveb.

baaba
26. 02. 2010
Dát tip
dobrej nápad a... celkově se mi to líbí T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru