Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Seberefluxe

01. 03. 2010
2
17
1081
Autor
Pozér

I stalo se jednoho dne, že...

Některé věci nejsou tak jak se jeví. Třeba člověkl, který ve svxíhc povídkách dělá překlepi, nemusí být špatný autoer, tžřeba jenom píše po klávesnici tak rychle, že se těchto překlepů nmemůže vyvarovat a pak je jich tolik, že je nemlůže ani bvyychytat.   

 

Že by nacisti?

Některé věci nejsou, tak jak se jeví.  Třeba tohleto není srocení mladých propragátorů (neo)nacismu, ale jsou to hráči hokojevého týmu z Kanady.  

Na některé věci se dá spolehnout. Třebaže když sem zkopíruju básničku

 

jsem obr Atlas

a držím nebeskou klenbu

někdy ji chci už pustit

v hlavě se mi  myšlenka

že ji mám držet napořád

mění v nádor

 

Tak za chvilku přiletí její autor a začne nadávat, že jsem zloděj a ať tento příspěvěk smažu.   Přitom není o co stát ne?  Protože ta básnička stojí za velký výkal.  Tak proč na ni tak lpět?  Pačemu, soudruzi?

(pro ty co neví o co jde,  zkopíroval jsem  díla tří autorů a náhodně je mezi sebou promíchal, což vyvolalo hysterickou reakcí)   

 

Tak zdar a méně hysterie

Váš Pozér 


17 názorů

Makoves
05. 03. 2011
Dát tip
Rozhodně dost zajímavé. Dočetl jsem, popřemýšlel.

Pozér
03. 05. 2010
Dát tip
$

BBarkku
03. 05. 2010
Dát tip
()

Pozér
02. 05. 2010
Dát tip
!

BBarkku
02. 05. 2010
Dát tip
.

Pozér
29. 04. 2010
Dát tip
?

BBarkku
29. 04. 2010
Dát tip
energii.

Pozér
28. 04. 2010
Dát tip
energii?

BBarkku
28. 04. 2010
Dát tip
no, když už se ptáš;) vyjadřovala jsem se prostě k tomu, že podle mě, nedáváš svou energii do něčeho smysluplného...ale mohu se mýlit.

Pozér
21. 04. 2010
Dát tip
wtf?

BBarkku
21. 04. 2010
Dát tip
to už je podruhé, co na toto téma na této stránce naráží, takže nejspíš bude tímto směrem nějak zaujatý;) jak, to už je jeho problém. Ovšem, že by nepůsobil jako pozér v pravém slova smyslu to teda působí...a pozéry, bohužel, moc lidí rádo nemá. Přemýšlím, jestli někomu umělecké vyjádření stojí za to, aby někdo další začal opovrhovat jeho mozkem. Když už o tom kecám, tak si myslím, že důležitý je vložit do toho tak ňák svůj pocit, srdce, jakkoli kýčově to zní... Bavit se tím, že někomu činíme zlo;) abych tak řekla, je pozérské, ano, ale taky trapné, ne-li přímo nepěkné.

A.H.
02. 03. 2010
Dát tip
Každý si můj nick vyloží po svém, za to já nemohu. S nacismem ovšem nic společného nemá.

Pozér
02. 03. 2010
Dát tip
Ano? (A.H., není to trošku nacistickej nick?)

A.H.
02. 03. 2010
Dát tip
Bože...

Pozér
01. 03. 2010
Dát tip
prd-řách-švic!

ano, jsi sebevědomý mladý muž. Ovšem krást se nemá, to tě měli naučit už rodiče, když jsi byl ještě malý. Jim se to nepovedlo, tak prostě přišly "hysterické" reakce. Hysterie byla sice na tvé straně, ale to už tak někdy u sebereflexe bývá... Opět jsi neuvedl autora díla, co tu máš zkopírované. Jasně, nejde o nic...podle tvého názoru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru