Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prvé oddelenie - časť číslo 27

02. 03. 2010
0
2
785
Autor
autorka

V tomto dieli starší pán zabije nožom svojho suseda, ktorý mu je dlžný 40000 korún. Hrám tu špinavú a mierne arogantnú bezdomovkyňu Helču.

 

Bezdomovecká žúrka sa nakrúcala v jednom Petržalskom byte. A teraz k obsahu príbehu. Muž vyhrá vysokú sumu v lotérii a svoju výhru oslavuje

s kamarátmi z ulice - Helčou, Mirom a Piťom. Na stole je obrovský neporiadok - chlieb, salám, kyslé uhorky, prázdne aj plné fľaše od piva a vína(v skutočnosti v nich bola voda) a plno cigaretových špakov v popolníkoch.

 

Všetci sme pripití a tak mi neprekáža, keď ma víťaz a zároveň hostiteľ začne obchytkávať. Chlapi sa najprv kvôli mne začnú hádať, no nakoniec nemá žiadny o mňa záujem. 

 

Stvárniť Helču sa mi padarilo celkom dobre. Počas filmovania žúrky som fľašou, z ktorej som si odpila, tresla o stôl, ako keby som v sebe naozaj mala nejaké to promile a moje pohľady určite pobavili mnohých divákov. 

 

Aj pán, ktorý hral oslávenca, sa prejavil ako nadaný herec. Pri pozorovaní scénky, v ktorej ho navštívi nahnevaný sused, som sa takmer nemohla zdržať smiechu.

 

Ďalšia zábavná situácia nastala, keď sa domov vrátil syn majiteľov bytu. Ten vôbec nevedel. že rodičia požičali byt na filmovanie a ostal stáť vo dverách s otvorenými ústami.

 

Druhý deň sa nakrúcalo vypočúvanie. To sme síce museli kvôli môjmu skákaniu do reči raz zopakovať, no keď sa vypli kamery, režisér ajľudia zo štábu ma pochválili, že som do svojej úlohy veľmi dobre vžila.  Veľmi vtipne na môj výkon reagoval jeden komparzista. Vraj ajcez televíznu obrazovku cítil, ako smrdím. :o)))

 

Táto časť bola odvysielaná 6.októbra 2009 a pokiaľ nemáte prístup k internetu a chcete si ju pozrieť, budete mať možnosť v sobotu o dva týždne na stanici JOJ Plus. Prajem všetkým príjemnú zábavu. 

 


2 názory

papouch
21. 03. 2010
Dát tip
nepatří do kategorie Dramata, je to jen reklama na sebe sama, přesun

papouch
15. 03. 2010
Dát tip
a co jako??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru