Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saw an angel (experiment s jazykem)

09. 03. 2010
2
8
727
Autor
Jonish

Experiment s kombinováním českého a anglického jazyka. Ještě mám takový nápad..

 

 

I saw the girl. You see? In yesterday's twilight she looked like a fallen angel. With black wings of liquid slowly dripping to the ground, making long sticky strings. Rozumíš, byla pěkná, ale taková temná, nepřirozená. She was like a picture. You could see her, but she didn't appear as a human. See... Nenapadlo by tě dotknout se jí, promluvit na ni. Whisper into her ear. Ne, byla vzdálená. A zatímco ti hlavou poletovaly myšlenky, čas plynul, jen ona se nehýbala. After a while my eyes started to hurt from the painful contrast on the edges of her dark wings. The light was especially strong there. Jo, dalo se očekávat, že se něco stane, ale víš jak, vždycky si říkáš, že to je fikce. Říkáš si, OK, it -does- happen.. in the movies, always, but never in reality. See? Teď tady ležím na lůžku a nevím, jestli se z něj ještě někdy odpoutám. I wish, but I don't believe it.

 

..anymore.


8 názorů

Jonish
14. 05. 2010
Dát tip
Chacha, ouríli? Já anforčunetly francúzky no sabe.

luv lingva experimentos!but best combinatione eto poanglicky a pofrancúzky(funny: French is just funny english or the opposit)

Jonish
21. 03. 2010
Dát tip
Experiment spočíval v tom, že jsem se pokoušel kombinovat dva jazyky tak, aby to nebilo do očí, aby se to dalo číst tak, že si člověk nemusí ani uvědomit, že čte dvoujazyčný text. Jaká úroveň?

sepiolite
20. 03. 2010
Dát tip
jaká je to úroveň? :) jinak - v čem spočívá ten experiment?

Jonish
20. 03. 2010
Dát tip
Horory můžou být dobré. Minimálně The Others a starší Shining(Stanley Kubrick) jsou dva horory co se mi líbily.

Garay
18. 03. 2010
Dát tip
Nedošlo mi avízo.... diskutuješ se mnou beze mne :) Ten film byl dobrý... může-li být horor dobrý... a 1 a 2 a 3 .:D

Jonish
09. 03. 2010
Dát tip
Oho, to že bylo v onom filmu který znám podle názvu?

Garay
09. 03. 2010
Dát tip
Oh yes... jes? No něco sněz.... Líbí? Líbí. I like it. Interesantní. Něco na té Mary je. Ať mě za to "zbijou" :) T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru