Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta k úspěchu

13. 03. 2010
0
1
303
Autor
pruhy

Však to znáte o něco se snažíte a buď to jde a nebo ne. Nikdy s tím nenaděláte nic. Když jste pasivní povahy nechááte to být a najdete si nový cíl a nebo jen tak strávíte nějakou tu noc u televize a na svůj cíl zapomenete. Když jste ale povahy která když něco chce tak si za tím jde tak ať je cesta sebe trýznivější vždy se budete snažit dosáhnout cíle a když se to povede je to pro vás nejslastnější věc na světě. 

Řekl bych že sem ten temperamentní trochu se znám a o čem budu povídat to jen dokazuje se Šárkou sem si dal dost zabrat. Je to úžasná dívka přirozená a velmi milá. Ne taková ta špína co se teď všude šíři kopy makeupu a pod nimi zrůdy.  Potkal jsem já na jedné pracovní akci byla zástupkyní protější firmy a věci ohledně obchodů vác nebudou zajímat tak to hlavní. Potkali jsme se v pozdních hodinách na baru prohodili jsme pár slov a snažil jsem se ji trochu zaujmout. Přeci jen jsem nějaký ten měsíc bez přítelkyně a pokudli bych nepočítal do svého milostného života to jak si jej honím ve sprše tak jsem v celku 3 měsíce bez sexu a to naposled to bylo přeci jen se štětkou no kdo to nikdy nezkusil. Uznal jsem že ty kurvy jsou skvělá věc přeci jen lepší jej strčit do děvky než do nafukovací panny no k tomu bych se nesnížil. I když kamarád si to chválí furt mele o tom jak to má často a když mu oponuji. Tím že je přeci jen plastová odpoví mi že ony si strkaj fo píč taky gůmáky a tak to je vyrovnaný ještě něco o nemocech že se na plastu nedrží a že je jen jeho no nevím trochu ubožák. Párkrát se sní i vyfotil. Nevěřili by jste jak je vtipnej pupkatek chlápek ve sprše s nafukovačkou na ptáku. No ale zpět k situaci na baru. povídám si tak sní jde vidět že jí až tak nenudím neb objednala další rundu na sebe. Popíjela Bailies a já pivo vypadal jsem před ní určitě jako buran trochu jsem se i styděl. vždy když vzala sklenku a napila se. Upřeně se na mne dívala zbylí nápoj si slízla z rtů, koukala jak štětka z laciného péčka. jak kdyby si olizovala semeno jemně promlaskla a pokračovala z rozmluvě. V kalhotách se kamarád pomalu probouzel k životu a když se jednou napila a kapka jí padla do výstřihu ona si ji prstem smázla a prst utopila ve svých rtech nalil se mi krví až jsem se bál odhalení. A tak jsem se přimáčkl víc k baru a vše snad zakryl. Chvílemi sní byla konverzace jak by se dalo označit o hovnu ale chvílemi to bylo zajímavější. Uběhla nějaká ta hodinka a přiběhl nějakej floutek jeho příchod byl pěkně na vyliž prdel. plížil se místností k baru aby si je nevšimla myslil jsem že to je nějakej z retardů od nás ale pak naní skočil a vyklubal se z něj její přítel který si jí v rychlosti odvedl. Z končil jsem tedy sám na baru s trochou pití v půllitru a nadrženej jak námořník. 

Dopil jsem koupil lahev vína a šel na pokoj. Pokoj byl útulný a velká postel uprostřed ve mne probouzela stále víc a víc chuť kopulovat.nalil jsem si sklenky vína a hrál si smyšlenkou že si to udělám sám.V tu vidím telefonní seznam prolistuji v něm trochu a našel jsem eskort. Objednám si děvku rozhodl jsem se. zavolám tam příjemný hlas se mne ptá na mé požadavky co si přeji povím jí že cokoliv jen abych si užil. Hlas z jistí kde jsem a jak to chvátá a zavěsí popíjím už třetí sklenku a u konce se chystám trpce spát. Když klepání prolomí tich pokoje. Otevřu dveře a to pokoje se vloupá nejprve kouř z cigaret a pak i silueta z temna chodby. Než stačím cokoliv říct říká cenu v rychlosti jméno a sedí na posteli čelem ke mne s roztaženými nohami kde se skrz vykasanou minisukni kouká hamburgřík jako z reklamy na Mc Donalda. se vším souhlasím nabídnu jí víno sic odmítne se slovy Nejsem tu na chlast ale na mrd. drobet se jí bojím je také krásná ale jako vždy se nemohu uvolnit. Sáhne mi na poklopec rozepne a vezme jej ho pusy. Kouří jako o život. Pták mi hned naběhl a výron jí vyčistil pusu od nikotinu z cigaret. Drobet se i zakuckala nečekala takovou dávku. Jak jsem se udělal ztratil jsem zábrany a vzal hamburgřík do ruky jak byl příjemný asi právě oholen. Hladil jsem jej prsty z venku a jemně jsem pronikal dovnitř bylo vidět že se jí to taky líbilo. závidím jim těm co mají práci koníčkem. Stále mi jej honila a já to nevydržel jen jej hladit chyt jsem jí a položil si ji na postel a vzal iniciativu do svých rukou lízal jsem jí jako o život pták mi bušil vzrušením. A ta svině ne a ne se udělat. Náhle mne chytla za vlasy a že budeme tvrdí jen jsem souhlasil a dostal facku. Narvala mi hlavu k tý její kundě a já lízal dál snažil jsem se jí plácat po prdeli ale ležela tak na hovno že jsem jí jen mohl držet za kozy. Začala se zmítat a já ucítil hořkou chuť a nádechem cizího semene ne které ze sebe vypudila s přicházejícím orgasmem. Jak se udělala chytla mne za vlasy a vyrvala mou hlavu z její klína vytáhla vedle sebe položila na záda vzala můj ocas chvilku do huby a pak jej svým hamburgříkem objala a začala mne mrdat. kozy kroužící mi nad hlavou byli až hypnotické chvílemi jsem je měl v ruce chvílemi jí fackoval. Ta svině na mne plivla což mne dopálilo strhl jsem ji ze sebe a měl chuť ji zbít ona ale vycítila situaci a nastavila řiť a hned si na ní narvala klacka. Jak ta sevřela ptáka ta její dítka měla opravdu něco do sebe. Chtěl jsem jí vrátit plivanec a tak jsem jí chyt za hlavu natočil ji ke mne jak to šlo a plivl ji na tvář Což ji rozpálilo a přidala do tempa vzala do pusy mé prsty a přirážela jako fenka. Ach ta slast udělal jsem se jí se skřeky do prdele. Vypadalo že už budu KO když jsem ležel a měl dost ona už taky vypadala na odchod když jsem ucítil jak se jí vkrádá její ruka ke mne do rozkroku projela op penisu a kouli dál a kroužila u mé dírky. Chvíli mi to bylo nepříjemné ale pusu i zakryla rukou a bych nemluvil. Kroužila  a jemně pronikala dovnitř když viděla že mi to už nevadí zvadla mi nohu a začala mi dírku lízat. Nevím proč ale vzrušilo mě to snad nejvíc co jsem zažil byl to experiment který stál za to. Vzala si do ruky mého ptáka a honila jej. Nevěděl jsem co děla byly jsme tak krkolomně položeni že jsem musel jen ležet a užívat si. Když viděla že budu vzala jej do pusy a vykouřila mne. Znovu jsem jí zalil pusu semenem a měl jsem chuť jí to blaho co mi dala vrátit ale pomalu jsem únavou usínal. Snažil jsem se být vzhůru ale oči byli stále těží. proberu se ráno pokoj prázdný jen já postel a mé věci po celém pokoji pták mne pěkně pobolívá a a trocha vína ještě ve sklence napiji se tedy. A přemýšlím platil jsem? Zvednu se najdu kalhoty a peněženka nikde kouknu na stůl a tam je peněženka. Všechny peníze pryč jinak vše tam bylo. Menší vzkaz vedle ní s veselím smajlíkem mne upozornil na to že mrdat moc neumím ale prachů mam dost tak že to v životě zlí mít nebudu. S povzdechem jsem se zabořil zpět do postele mnul si ptáka a modlil se ať berou na placení kreditky. 

A tak už asi víte co je mí cílem ne nějaká Šárka ale umět dobře mrdat vše se dá naučit a naučím se to i já!!! 


1 názor

Pírko
29. 03. 2010
Dát tip
Znovu si to přečti, oprav překlepy a snaž se, aby byl text přehlednější. Pak si to možná někdo přelouská. Srry.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru