Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

M a SM Privát

18. 03. 2010
0
0
856
Autor
el-in-ena

BDSM erotický text, pokud vás bdsm odpuzuje, nalistujte jinou povídku.

Zaujal ji inzerát hledající dívky na sm privát. Stálo v něm vhodné i pro studentky a začátečnice. Po delším přemýšlení a zvažování pro a proti se rozhodla odepsat a přiložila svoji fotku.

Co jako? Kdo by ji mohl vlastně soudit za to že by klidně dělala děvku za peníze. Má to dělat zadarmo nebo za peníze, které ji pomohou vyřešit finanční situaci a hlavně bydlení. Hned druhý den přišla odpověď, a pozvání na kávu, kde by se seznámila s majitelem privátu. Váhala, napsala termín i svůj mobilní telefon. Na první domluvenou schůzku ale nedorazila. Měla strach, nebyla si jistá, jestli to chce opravdu dělat, zda to zvládne, a taky zda je na to dostatečně hezká. Nevěřila si. Nakonec ji přemluvil a sešli se. Vzala si na sebe to nejodvážnější co měla, aby vypadala aspoň trochu jako že se pro tuhle práci hodí. Výrazně se namalovala, a vzala si krátkou sukni a boty na nejvyšším podpatku co měla. No tak jak se viděla v zrcadle, ji musí určitě vzít. Vypadá jako kurva. Už na ni čekal když dorazila na smluvené místo. Asi se mu líbila proto ji navrhl spolupráci, peníze denně na ruku, praktiky vždy předem dohodnuté. Podmínkou byla zkouška, co zvládne a také ji chtěl nafotit, pro klienty. Do toho se jí moc nechtělo, ale řekla si že nemá co ztratit. Vzal ji tedy k sobě domů, kde se musela svléknout a on ji fotil. Přinesl uměláka, takového jakého v životě neviděla. Byl obrovský. Když se na něj podívala, řekl jí že si ho tam má narvat, aby viděl, jestli to zvládne, a že ji takto vyfotí. Nechtělo se jí do toho, ale nakonec ho tam dostala. Pak mu ho vykouřila. Byl spokojený. Prý ji vezme. Domluvili se že nastoupí za čtrnáct dní.
Privát zrušil, a vzal si ji. Svatba byla krásná. Ale její i jeho povaha se moc do manželství nehodili, alespoň ji to tak připadalo. Nebyla spokojená a on asi také ne. Nějaké problémy jeho předchozího života jim hodně ublížili, hlavně její důvěra v něj vzala za své. Několikrát se bavili o swingers party, nebo bdsm party. Nebrala to příliš vážně, ale lákalo ji to. Našla mu maily, ve kterých si psal s chlapy o tom že má otrokyni a že udělá co jí řekne. Pak některé kde je zval na akci, jedna děvka a více pánů. Veškeré praktiky možné. Nechápala to, myslel ji, nebo má nějakou jinou otrokyni? Mohl by mít jinou, protože s ní moc nespal, ani si s ní v poslední době nehrál. Byla smutná, ale nezeptala se ho na to. Jednoho večera se jí zeptal, co by řekla na to kdyby si ji vzalo více chlapů najednou a on by se na to díval. Bylo jí to jedno, překvapená touto nabídkou ani nebyla, upřímně ji čekala. Druhý den se musela jít umýt, dohladka oholit nohy a mezi nohama, navonět, a čekat. Jel jim naproti, uvedl je do haly a poté do pokoje do patra. Ona je neviděla, čekala dole v pokoji, a nesměla se koukat, i když přeci jen nakoukla za záclonou, když vcházeli do domu. Byli tři. První byl mohutný a vysoký, kolem 40 let, tipovala, druhý byl štíhlý, pěkné postavy, něco asi kolem třiceti, a třetí také. Dostala strach, celá se třásla, a v tu chvíli chtěla utéct. Ale nebylo kam. Zachvíli pro ni přišel, svázal ji ruce za zády a zavázal ji oči. Nasadil jí obojek a vodítko, za které poté trhl a odvedl ji po schodech nahoru do pokoje, kde už všichni tři čekali. Byla celá nahá, jen na sobě měla kraťoučkou černou průhlednou košilku. Nic neviděla a měla strach. Postavil ji doprostřed místnosti a nechal ji tam chvilku stát. Začali ji nejprve osahávat, mačkat a pleskat několikery ruce najednou. Byla stuhlá strachem, a věděla že musí být hodná a poslušná, že ji stejně jen tak nepustí a že prosit nemá žádný smysl. Byla jen tělo, jen děvka, se kterou si mohou dělat co chtějí. Musela si kleknout a všechny postupně kouřit. Jak ji stlačili do kleku, měla okamžitě pusu plnou a druhý ji mezi tím švihal přes zadek bičem. Pěkně to bolelo, ale snažila se kouřit, hlavně nestisknout zuby, to by si to jistě odnesla. Začali ji prstit kundičku a rvát ji tam uměláky. Měli na výběr z několika, menších i větších. Nevěděla kterého zvolili ale určitě ne malého. Když kouřila třetího, jeden z nich jí narval uměláka do zadku. Na to nebyla vůbec připravená. Bolelo to jako čert, a musela zatnout zuby. Nakonec jí ho tam narval. Měla všechny dírky plné, i pusu. Střídali se na ní, nenechali ji vůbec oddychnout. Chvíli klečela, pak ji hodili na postel, na záda, pak na břicho, opět do kleku, chvíli dělala psa, aby si odpočla a pak znovu. Smáli se při tom, povzbuzovali se, nadávali jí do děvek a kurev. Po hodině a půl nepřetržitého bití a šukání se jí jeden z nich zeptal zda už má dost. Na to odpověděla že ano. Vykala mu a oslovovala ho pane. Pohladil ji po vlasech a řekl ji čubičko ještě kolega neskončil víš, tak to máš smůlu. A všichni se smáli. Mezitím jí ho opět narvali do zadku a přiráželi, dokud se všichni neudělali. Byla to nepředstavitelná bolest, občas ztrácela vědomí. Když byli hotoví, nechali ji tam jen tak ležet. A smáli se, prej je poslušná kurvička. Tak ji odveď řekl jeden. Opět dostala vodítko a trhnutí ji donutilo vstát. Skoro se neudržela na nohách, ale sešla po schodech, do ložnice, kde si lehla do postele a za chvilku usnula vyčerpáním.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru