Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štiepenie v rovine skorocelu

Výběr: Zbora
24. 03. 2010
18
13
2080



Orosené chodidlá ťa zavedú ďalej
ako topánky.
V hrdle necítiš plot
a ruky
môžeš kedykoľvek upažiť.

A predsa ťa niečo hryzie.
Vždy tu bude horizont
a ona za ním.


 


13 názorů

Denyss
26. 03. 2010
Dát tip
skorocel je lieciva rastlina a zalezi v ktorej faze sa priklada +

Atlantis
26. 03. 2010
Dát tip
Fajn*

Dík a skorocel má svoj význam :) nech si každí nájde ten svoj :)

swenn
26. 03. 2010
Dát tip
líbí. ale proč skorocel? tip

Dík za tvoju kritiku.

a2a2a
25. 03. 2010
Dát tip
Já tentokrát nejsem spokojen jako u jiných tvých veršů. Začal jsi bravurně s nápaditou myšlenkou, ale ve vyjádření ne až tak původně - orosené chodidla. Také plot v hrdle sice vyjadřuje myšlenku, ale nezní mi to poeticky, ten plot je v mém podvědomí docela brutální překážkou, kterou spíše někdo staví proti naší vůli, zatímco hrdlo má více možností, když nechce volat, může mlčet a přitom nesouhlasit. Ještě více neitlivé se mi zdá upažení rukou, poněvadž to nevnímám jako projev prostoru, volnosti, ale jako direktivní povel - upažit. Druhá sloka naopak pěkná.

Dík :)

javavia
25. 03. 2010
Dát tip
*T

Dík všetkým za vaše slová a tipy.

slovak
25. 03. 2010
Dát tip
Veľmi dobré dielko* zanechalo pocit*

dadadik
25. 03. 2010
Dát tip
*

irem
25. 03. 2010
Dát tip
Přesné. Ani slovo nepřebývá.

Zbora
25. 03. 2010
Dát tip
Připadá mi, že se Ti opět podařilo vyjádřit jemně, nevtíravě, bez patosu, a přesto velice přesně. Myslím, že se z těchto chvil, kdy něco odchází a člověk už ví, že to nechytí a že mu nezbude, než se smířit, ale zároveň se ještě zdráhá úplně uvěřit, dá vytěžit pro poezii opravdu hodně, chce to jen trochu odstupu a umět psát. Obojí, zdá se, máš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru