Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Latexová republika

01. 04. 2010
2
8
1188

původně určeno jako text písně

 

Latexová republika.

Latexové uniformy

a v nich jsme si všichni rovní,

kdo ví, jestli svobodní.

 

Latexová republika -

předobraz budoucnosti.

V ní jsme si všichni rovní,

kdo ví, jestli svobodní.

 

Latexová revoluce,

latexové rukavice

otvíraj nám bránu někam a to není zakázaný.

Jak asfaltová dálnice

a prudérní úřednice,

nacházíme krásu někde uprostřed suterénu.

 

Latexoví dělnící a latexoví prezidenti

v sado/maso salonech si role vymění.

Kdo tohle  ocení,

nic se tím nemění.¨


8 názorů

.duke.
19. 04. 2010
Dát tip
Piš radši tu prózu. Tohle je mířený dobře, kdyby ses vykašlal na ten rým, bylo by to cool. ;)

neroušek
05. 04. 2010
Dát tip
*

Dá se to upravit. Běž na MOJE - DÍLA - UPRAVIT. Tam můžeš měnit text příspěvku i kategorii. Být tebou, vyberu buďto ten písňový text, jestli to tak bylo myšleno, nebo vázané či aspoň smíšené verše. Protože volný verš tohle není.

huhe, disgrafie se opět přihlásila. Dá se to ještě editovat nebo je třeba to smazat a vložit opravený text?

Tady nejde o význam toho úryvku, ale o formální úpravu... Snad by tam mělo být "kdo tohle ocení" nebo "jak se tohle ocení", ale kombinaci obsahující i "kdo" i "se" prostě nechápu.

Já jsem tady nový, s kategoriemi se ještě tolik nekamarádím. "Kdo tohle se to ocení, nic se tím nemění.¨" Nerad dávám nějaký další vysvětlení, protože to může trochu ztratit kouzlo. Od lidí, co dělaji v sadomaso salonech, vím, že role otroků jsou oblíbené mezi lidmi pracujících v manažerských pozicích. Proto píši o výměně rolí, která je ale jen fraškou, protože v normálním světě zůstává vše při starém. "to není zakázaný" je schválně, je to fráze z textu Orlíku. Máš pravdu, že možná ta kombinace spisovných a nespisovných koncovek není šťastná.

"Kdo tohle se to ocení, nic se tím nemění.¨" To mi nějak nedává smysl. Nesedí mi kombinace spisovných a nespisovných koncovek - na jednu stranu "latexové uniformy", a potom zase "to není zakázaný". Taky si nejsem moc jistá kategorií.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru