Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cinkání

03. 04. 2010
3
11
991
Autor
Jonish

 

CINKÁNÍ

 

Zvuk zvonečků

jak o sebe znějí.

Pocit konečků

uší při šílení.


Vidím ty maličké

jak se mi smějí

zvonivým smíchem

jak smrt mi přejí.


Tohleto cinkání

je znakem šílení.


Šílení mého

jediného, zlého

zlobivého - posledního.


11 názorů

Manuamanua
23. 07. 2010
Dát tip
Tip.

Garay
10. 04. 2010
Dát tip
Je to tak "cinkavé"...:)

Jonish
05. 04. 2010
Dát tip
Ad Lampička: No nejspíš mezi odbytý vázaný verš, pokud neexistuje nic mezitím. Chybět by mohlo... důraznější vysvětlení. Já si to tak nějak docinkal ke své pointě, ale možná jsem měl... udělat něco jinak. Snad?

Jonish
05. 04. 2010
Dát tip
Ad Lampička: No nejspíš mezi odbytý vázaný verš, pokud neexistuje nic mezitím. Chybět by mohlo... důraznější vysvětlení. Já si to tak nějak docinkal ke své pointě, ale možná jsem měl... udělat něco jinak. Snad?

Lampička
05. 04. 2010
Dát tip
Tak nevím, jako by tady něco chybělo. Na vázaný verš to není, a na volný taky vlastně ne. Kam s tím?

Jonish
05. 04. 2010
Dát tip
Ad Rajmund: Ne ne, toto je autobiografický počin a já jsem naprosto nekočovný - usedlý živel.

Rajmund
05. 04. 2010
Dát tip
Myslel jsem, že to je variace na Máchu-špatně přečetl nadpis, škoda.

Jonish
04. 04. 2010
Dát tip
Možná. Z počátku jsem se snažil cukrovat, abych zmátl čtenáře a poté ho překvapil tím, že tématem je vzkvétající šílenství toho.. lyrického subjektu.

Jonish
04. 04. 2010
Dát tip
Měl jsem to raději umístit k volnému verši?

Horkit
04. 04. 2010
Dát tip
Opravdu ti cinkání zní dílem díky samým "i". To bude tak všechno, co ti vyšlo dobře.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru