Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DESET PŘÍZNAKŮ STÁŘÍ U ŽENY

05. 04. 2010
8
10
1345
Autor
V.Wanessa

DESET PRVNíCH PŘÍZNAKŮ STÁŘÍ U ŽENY

 

1. děti na ulici, zdraví, „dobrý den.“

2. neznámí lidé oslovují, „paní.“

3. pleť už není to co bývala.

4. kluci na ulici, nepískají na tebe, ale na mladou slečnu za tebou.

5. na diskotéky už to neláká, protože se tam cítíš jako babička.

6. najednou jsou tvoje názory staromódní.

7. v moderním oblečení se už necítíš a věčná kontrola, jestli někde něco neleze, unavuje.

8. při pohledu na mládež, ti automaticky nabíhá věta, „když já jsem byla mladá.“

9. sexy věci na tobě vypadají směšně, a ty se nemůžeš smířit s tím, že musíš být decentnější.

10. a to hlavní : při každých narozeninách, místo slavení, máš deprese a nejraději by si polámala svíčky na dortu do počtu, kterému se říká mládí.

 

A lék na to?

 

Prostě na to kašli! Stejně s tím nic neuděláš.

Leda, že bys - zastavila čas.


10 názorů

Overkill
23. 08. 2010
Dát tip
Tyhle názory měla moje kamarádka, když se jí blížila třicítka :-)) Předpokládám, že jste stejně mladé :-)))

Ono není tak zle :-D Ale líbí se mi Tvůj nadhled - tip

A.H.
18. 05. 2010
Dát tip
No, Aleši, měl bys něco sesmolit. - Příležitost pro tebe.

Bíša
07. 04. 2010
Dát tip
Ber to s nadhledem....

Já se naopak těším, až získám větší nadhled, který mi teď chybí...co na tom, že třeba budu mít pár vrásek na čele. :-)

Podměsíc
05. 04. 2010
Dát tip
Jsem chlap a mám narozdepky už pět let. Rozumím ti. Tip.

V.Wanessa
05. 04. 2010
Dát tip
no naštěstí to ještě není můj případ, nějak extrémně s tím stárnutím, ale za chvilku to možná příjde taky.:-)

avox
05. 04. 2010
Dát tip
šla jsem nakouknout kolik je ti let, že to tak víš... marně... :-(( jo a místo "sexi" bych napsala "sexy"

hmm...láká to k napsání desatera pro stárnoucí muže :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru