Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

učím se chtít.

07. 04. 2010
0
1
366
Autor
Marianna

Chci se mít ráda, mít klid a vlastní diář. Chci koukat na moře, cejtit kapky deště na obličeji a držet za ruku někoho koho miluju. Chci hladit malý jehně co ještě ani neumí stát na nohách a nahlas se smát. Chci papriku pečenou na olivovym oleji a číst dobrou knížku. Chci jít na večeři s Maximem Velčovským a dát si s ním skleničku a on by mě pak doprovodil domu. Chci mít svýho potkana na klíně, hladit ho a řikat mu, jak ho mám ráda. Chci tmu a ticho a pocit jistoty. Chci velkou mísu barevnejch korálků a nořit do ní ruce. Chci aby mě někdo hladil po vlasech a koukat jak plujou mraky. Chci drbat záda celou noc a poslouchat pohádky o princeznách. Chci zavřít oči na koncertě a nasávat atmosféru nadšenejch lidí. Chci otevřít krabičku a vyndat první cigáro. Chci barevný kalhoty a dlouhý vlasy. Chci pihy na nose a poznat Annu Frankovou. Chci žít.


1 názor

wišně
07. 04. 2010
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru