Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pražský chodec

28. 10. 2001
7
0
1398
Autor
Bohdan

Ahoj já jsem Bohdan. Přišel jsem na Písmáka poprvý a přišel jsem sem jako pražskej chodec přímo od dnešní noci, kterou jsem strávil celou na nohách, protože mi bylo těžko. Vždycky mi moc pomůže, když si z úzkosti, kterou si zrovna po světě v sobě nosím, upletu takovej malej popěvek jako je tenhle. Vždycky se mi moc uleví, když se mi podaří z pocitu zmatku si dobýt básničkou aspoň malej kousek melodie a nějakýho řádu. To, že mi to jde, mi dává hodně radosti a zajímalo by mě, jestli dokážou mí básničky vyvolat něco silnýho nebo zajímavýho i v tobě, v tobě druhém a jiném člověku, než jsem já Bohdan. Jestli budeš mít chuť, řekni mi k tomu prosím něco.

Luna započala pád.

 

Jdu trochu dopředu a trochu padám do sna.

 

Dávám se sněním vést

- kamkoliv, jenom domů !

 

Ze zahrad Strahovských

doléhá čísi smích

a vršky stromů

až na Újezd.


Pája
31. 10. 2001
Dát tip
*

Krel
30. 10. 2001
Dát tip
povedené...!*

Bohdan
30. 10. 2001
Dát tip
To je, myslím, fakt dobrá připomínka. Tím názvem jsem dokonce chtěl odkazovat někam za jeho přímej význam, ale ne na Nezvalovu sbírku, ale na Apolinairovu novelu o Ahasverovi s dějem, co se odehrává právě v Praze. Jo, musím k tomu ale ještě dodat, že ten, kdo ten můj odkaz nevyhmátl, se rozhodně nepřipravil o možnost mý básničce rozumět. DÍK :-)

Cavalera
28. 10. 2001
Dát tip
pěkný:-) *

Orbi
28. 10. 2001
Dát tip
taky moc rád chodím v noci po Praze...znám to *

Bohdan
28. 10. 2001
Dát tip
Někdy se tam po mně zkus podívat. Jestli mě poznáš dřív než já tebe, tak máš u mne pivko :)

Gastarbajtr
28. 10. 2001
Dát tip
myslel jsem, že to bude mít nějakou souvislost s Půlnočním chodcem, ale tohle mě fakt mile překvapilo...:-) *!

zoo
28. 10. 2001
Dát tip
Šikulka. Zas se někdy po ránu stav.*

Had
28. 10. 2001
Dát tip
príma nálada... můj osobní vztah k Praze je tady na písmákovi už dost profláknutej, tak mne těší, že se tu objevuje někdo podobné krevní skupiny. :o)) típ

dablik008
28. 10. 2001
Dát tip
ja v Praze v noci radsi delam jiny ve...chci rict ze tam rad klidne spim :o)) *! vitej...

nebraska
28. 10. 2001
Dát tip
yo, bohdane, taky te tady vitam.....zacinash pekne....mile prazska vecicka, akoby som sa tam tulala ja..... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru