Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polsko

16. 04. 2010
0
16
1709
Autor
Knihovník

Minuta ničeho
Za lidskou blbost,
Jak přesné !

Jsem smutný,
Je to pravda,
To teď bude denně ?

Huuu,
Jak ošklivé,
Poumřeli přece významnosti,
V mlze,
Skrz kterou však byla jednoznačně,
Čistě,
Vidět sebevražda.

S rozkazy
A regulemi

Narvanými


16 názorů

moorgaan
16. 04. 2010
Dát tip
reakce Petruschi je pouze reakce, nesouhlasim s ni, ale je to nazor...prave na literarnim serveru by melo byt uplne normali se vyjadrovat k aktualnim skutecnostem...a je ejdno jestli je to spatne zpracovane- i to je veci nazoru!...libivost je subjektivni a kazda reakce trebas versovana na nejake deni v urcitem prostoru a case muze byt v budoucnu celkem zajimavy literarni skvost!...protoze jsem neco podobneho napsal nekolik munut hned pote co se to stalo, a jasne jsem to pojmenoval - souhlasim s knihovnikem!

nebylo to jednoznačné nařízení ale doporučení. A spekulace jsou stále jen spekulacemi, neočekávám že bude někdy zveřejněn zvukový záznam rozkazu presidenta k přistání.

Opravdu si nemyslím, že chytat se aktuálních témat by mělo být v poezii či literatuře vůbec nějak nevhodné či /jak si to zřejmě myslí petrusha/ dokonce nevkusné. Ani zde nejsem schopen takový případ plně detekovat, neboť autor si zde zahrává s parodizací a výsměchem. Pseudo-poetická sabotáž tragikomických rozměrů, dalo by se říci. Báseň to povedená jistě není, ale o nevkusu nemůže být řeč. Verše zde pouze vykazují jistou zvrácenou mutabilitu, pohybující se v mezích slušné až zcela slabé a společně s výpovědní diskutabilitou nečiní báseň přílišně vábnou.

Knihovník
16. 04. 2010
Dát tip
k té hlouposti : "Spekulace o tom, že Kaczyński trval na riskantním přistání přiživuje i dva roky starý incident. Pilot speciálu s polským prezidentem na palubě tehdy z bezpečnostních důvodů přistál v ázerbájdžánském Baku namísto v gruzínském Tbilisi, jak měl původně. Rozčilený Kaczyński jej chtěl propustit, ale narazil na odpor premiéra Donalda Tuska." Je Ti to málo ?

Knihovník
16. 04. 2010
Dát tip
Aby bylo jasno, nevysmívám se tomu, že zemřeli lidé. Ale tato tragédie se stala kvůli tomu, že někdo nerespektoval jednoznačná nařízení o bezpečnosti letů. (což je prostý fakt, nebyla viditelnost, to už víme teď) . Buď pilot, nebo někdo kdo ho nutil k riskantnímu manévru, což už samo o sobě je nehorázná hloupost (a v minulosti se to už údajně stalo) Čili nějaká analogie s meteoritem zde není na místě. A pan Lech, ač křesťan, nebyl „svatouškem“ …

devian
16. 04. 2010
Dát tip
no jo.. a tak to máte milá pani se všim..

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
vidím, že škoda debaty ...

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
a tiež sa nechodí po uliciach, ak ti hrozí pád do otvorenej kanalizácie, zemetrasenie, prípadne zrážka s automobilom, či meteoritom ... Pravdu sa i tak dozvieme až za mnoho rokov, to čo média púšťajú sú len polopravdy a dohady apropo nie sme v stredoveku - buďme radi, to bola hodne drsná doba však sme stále ľudia alebo sa mýlim?

devian
16. 04. 2010
Dát tip
"chytyť sa aktuálnej témy je veľmi zrádne a vcelku nevkusné, obzvlášť blabla..." to "obzvlášť blabla" už je jenom doplněk, kdy je to ještě nevkusnější

Knihovník
16. 04. 2010
Dát tip
Což nevyplívalo z toho, jak jsi to napsala. Dílo pak sama považuješ za nevkusné, v pořádku, proti tomu nemohu nic mít. Jen přidám malé dovysvětlení proč jsem to napsal - svět netruchlí nad náhodou, nic z toho se nemuselo stát. Z okna se neskáče, stejně tak jako se nelétá v bouřce ... nebo prachu. A k těm barvám, za tento postřeh díky, zajímavé, že i takto to může působit. Třeba se nad Polskem zase rozsvítí duha a ubude tak homofobie, o mrtvých jen dobře ? nejsme ve středověku ...

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
za lidskou blbost čiu? koho posmrtne vychálime, he?

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
nevhodnou formou - čítajte prosím celú vetu, ak chcete reagovať! táto kvázibásnička sa mi zdá byť na tak vážnu tému trochu tancovaním na hrobe ...

devian
16. 04. 2010
Dát tip
jo, petrusho... tys to napsala jako že je nevkusný psát dílo na aktuální téma, tomu teda říkám "kontroverzní názor"

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
Nepodareným spôsobom? ... vyzerá to ako pohrebný sprievod v pestrých farbách ...

Knihovník
16. 04. 2010
Dát tip
Proč je nevkusné reagovat na aktuální téma ?

Petrusha
16. 04. 2010
Dát tip
chytyť sa aktuálnej témy je veľmi zrádne, a vcelku nevkusné, obzvlášť ak prevedenie príspevku je viac nepodarené, ako podarené

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru