Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drahý příteli

30. 10. 2001
3
0
1329
Autor
Aaria

Milé osůbce se kt. jsem strávila bezva chvíle na stopu a jedno úžasný ráno.

 

21.června 1424

 

Drahý příteli,

 

píši Vám a svíce již dohořívá. Mihotavé světélko hladí zdi svým stínem a přeskakuje ze strany na stranu.

Píši Vám, aniž bych věděla, co Vám vlastně napsat chci.

Píši Vám a slova uvázla kdesi ve mne.

Řekli jsme si tak moc a tak málo.

Pověděli jsme si vůbec něco?

Co nás vlastně svedlo dohromady?

Co o sobě víme?

 

Pamatuji si na nebe proseté zlatavými hvězdami. Jedna vedle druhé, nerovnoměrně rozeseté, jakoby je černokněžník narychlo rozsypal na černý háv tmy. Měsíc shlížel na zem a opatroval její srdce. Tenkrát jsem seděla na břehu tichého rybníku a rozmlouvala s Nocí, plna smutku- Vy jste přišel. Jen tak si přisedl a mlčel. To mlčení bylo zvláštní. Nevím, co Vás ke mně přivedlo. Nevím, proč jste si jen tak přisedl a mlčel. Nevím, proč jste na mne nezavolal, když jsem odcházela.

Celý zbytek noci jsem na Vás myslela …

Pak jste  se jako zázrakem zjevil a pověděl jste. Pověděl jste mi své jméno. A já jsem Vám pověděla své. To odpoledne bylo krásné…

Začali jsme víc mluvit. Řekli jsme si hodně a přece tak málo…

 

Marně přemýšlím, jak by teď mluvili básníci.

Řekli by …. Řekli by …..

Nejsem básník.

Mluvím svými slovy.

 

Omni thesauro sapientia praestat et auro.

 

Arai

 

 

 

 

 

 

 

 

 


rainman
23. 05. 2004
Dát tip
moc dobré...při tomhle počtu čtenářů mi přijde nedoceněná...*

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
pěkné!

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
Že by to byl taktik? – vtip. Je to super KREl + Ami: Proč nejsem překvapenej, že u toho vidím kritiku vás dvou? :-)))))

vero
18. 01. 2002
Dát tip
plne suhlasim....... :o) *

Amanda
30. 10. 2001
Dát tip
Nadherne vystizene kouzlo jednoho jedineho okamziku... za jehoz navrat by clovek treba zivot polozil...

Krel
30. 10. 2001
Dát tip
moc hezké...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru