Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slepcova oblíbená literatura

01. 05. 2010
4
10
427
Autor
Dimi

Mojí moč polyká chodník

z nedostatku spánku

jsem nevidomý

 

Kdo probouzí spící slepce ve vaně?

 

Jazykem rád čtu Braillovo písmo

na kůži ženy.

 

Tento druh knih doporučuji dočíst


10 názorů

Al Pacino taky voněl k ženskejm. vážně by to podle mě stálo za prohloubení nebo rozšíření, takhle osekaný to neni nic moc novýho... uvíznul mi ale v hlavě obraz spícího slepce, to je divný, to musim ještě promyslet... apropos: jak se vůbec máš po letech?

Ziriael
03. 05. 2010
Dát tip
moc krátké, škoda, stálo by to za větší shnahu, rozvedení nápadu...

Dimi
03. 05. 2010
Dát tip
Omlouvám se, ale myslím, že to v tomhle případě nebylo na škodu... Být nepochopen je daleko horší :-)

Hasdrubal
01. 05. 2010
Dát tip
hlavny moment basne..to s tym braillom slabota a med, inac sa mi to lubilo:)

Sebastiana
01. 05. 2010
Dát tip
Krásný slovní obrat- jazykem rád čtu na kůži ženy... člověk si to představí...

moorgaan
01. 05. 2010
Dát tip
to se da cist porad dokola.-))

Dimi
01. 05. 2010
Dát tip
Nemá to vyloženě asociovat nevidomost jako takovou, ale spíš metonimii nevidomosti v tom smyslu, že je člověk, tak unavený, že radši jde se zavřenýma očima, pak usne ve vaně, ale probudího někdo? utopí se? nebo se probudí sám? Je v tom určitý prvek loterie... A konec víceméně nejvíce souvisí s názvem a odpovídá, která literatura je pro slepce nejlepší...

Max Hutar
01. 05. 2010
Dát tip
Takhle je mi to příliš krátké, než abych se do toho dostal, stejnětak prý člověk potřebuje mít delší dobu zavázané oči, aby se vžil do pocitu slepce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru