Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stačí jen věřit

31. 10. 2001
7
0
1137
Autor
kapka

Nevím, kam tohle zařadit. Jestli do povídek či do úvah. Nebudem to řešit, že ne???

Když měsíc doroste a stane se z něj úplněk, noc si řekne: ,, Je čas na sňatek." A tak se začne odehrávat období namlouvání. Luna se dvoří, hvězdy se přihlouple chichotají a královna noc se mění v červeň. Její jemné pohyby se proměňují v jitro a měsíc nahrazuje Slunce. ON stačí jen zašeptat: ,,Má lásko, dnes úderem večerní hodiny příjdu zase a dokončíme, co jsme začali." Královna se nadobro promění v červánky a než usne, přehrává si ten tichý hlásek... pořád ho slyší a s tímto pocitem usíná.

Probuzení je sladké. Lehké pošimrání měsíčního svitu. Luna jen naznačí a jeho nastávající paní ví, že ji miluje. Neodmyslitelně  patří k sobě.

Ale ani my, lidé, nemusíme zoufat. Na každého z nás čeká někdo, kdo k nám patří. Třeba jako noc a měsíc... 


Drago
23. 03. 2003
Dát tip
noc a měsíc... pěkně vykresleno. tip a avi.

Shadown
18. 03. 2003
Dát tip
Moc pěkný a nebudem se opakovat s pravdivostí už to tu bylo řečeno. Moc se mi to líbí a myslím že by to rozhodně něměla být jenom pohádka ale tvrdá realita co ty na to ?

parchant
03. 08. 2002
Dát tip
noc a měsíc , den a slunce , když jsou naštvaní , je zamračíno , a dokonce tu byla i jakási nevěra v podobě zatmění slunce , no měsíce vlastně taky , to je výborný nápad , *!* moc se mně to líbí ;o)

Armand
28. 06. 2002
Dát tip
:))*

Helča
28. 06. 2002
Dát tip
:)) * (jan ta vysvětlující věta na konec je trochu navíc)

cup_of_tea
28. 05. 2002
Dát tip
Souhlasim s Terrynkou... pohadka, ktera pohladi a dava nadeji... Diky za to ***

Terry
05. 01. 2002
Dát tip
Taková krásná pohádka *

kapka
09. 11. 2001
Dát tip
Jeee. Krel, mockrat dekuju!!! Nikdo se neozval a tak me to uz delsi dobu mrzi :o( Potesil jsi me!!!

Krel
02. 11. 2001
Dát tip
hezké a moc pravdivé...moc se mi líbí..!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru