Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žít

01. 11. 2001
0
0
823
Autor
Kuba_r

Hmmmm

 

Kráčím pevně a odhodlaně, tak jako voják do poslední bitvy a stejně s velkým nadšením jak člověk co utíká před vlastním životem. Každým krokem umírám a každým krokem začínám o něco více žít. Strácím bolest a přitom mě vše bolí ještě více. Co strácím touhle cestou? A co získávám?

Mám chuť křičet a něco ničit. Serou mě pohledy lidí, sere mě hlas lidí. Chci vidět a slyšet jen tebe. Chce se mi teď brečet a chtěl bych umřít, protože smrt je někdy lepší než život bez štěstí. Tak proč říkám, že chci umřít, když sem šťastný a chci žít.

Asi nejsem normální a vše co říkám nedává smysl.

K čertu se mnou, vždyť jsem jen jeden z miliardy a nikoho nezajímá jestli právě ten jeden z miliardy bude žít nebo ne.


Amanda
02. 11. 2001
Dát tip
Hmmm zvlastni pro autora necim podkreslene a tim jiste hodnotne... mozna prave to podbarveni mi tam bere tu vetsi pusobnost...

Litochowitz
01. 11. 2001
Dát tip
hodne mi to pripomina moje nalady....to jo...

hermit
01. 11. 2001
Dát tip
....dobrá katarze, ale coby literatura by to asi ještě něco chtělo....

Kvetina
01. 11. 2001
Dát tip
Zřejmě úryvek z deníčku.

Pája
01. 11. 2001
Dát tip

clovrdik
01. 11. 2001
Dát tip
hmm, zajímavý, fakt, jak úryvek z deníčku, psáno večer pod depkou :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru