Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Carmina funebra ad personam

14. 06. 2010
3
9
939
Autor
Jitussss

...

 

Agresivní beznaděj.

Beatnická citlivost.

Celkové dojetí.

Drogová euforie.

Egoistický feminismus.

Fraškoidní groteska.

Geniální hra...

 

Heroické charisma.

Chrlící idiocie

Ideály Jí

Jasnozřivá...kéžby...

 

Kdyby láska

laskavě mohla

minout nitro

něžně...osoba

odstrčená, ponížená,

proklínaná rebelka

rádoby samotářka

sžíraná...taková

tragicky unikátní,

udušená vědomím...

 

...vnitřně zničená

 

zabila život... 


9 názorů

jH
09. 01. 2011
Dát tip
jinak bych měl dodat - skvělá věc, hrozně mě baví její rytmus a to, jaks to (což u tebe z děl, který si tu publikovala) dokázala zacyklit a ukončit, takže nemám pocit nedostatečnosti...

jH
09. 01. 2011
Dát tip
Asi bych to přejmenoval - název by to měl "běžnýmu" (rozuměj komukoliv jinýmu, než lidem, který s tebou chodili do semináře) čtenářovi osmyslit - navrhoval bych třeba Na můj vlastní hrob; Epitaf jedný hippie, atd...nechci říct, že by se k tomu zvolenej název nehodil, nebo by nedával smysl, ale latinsky se mnoho lidí, věř mi, nebude namáhat si to přeložit do češťákoviny...

Jitussss
24. 06. 2010
Dát tip
darmande: Ahoj, o potratu jako takovým to není, spíš o jakýmsi postupným pomalým autopotrácení:)

darmande
24. 06. 2010
Dát tip
Jitussss, Je to o potratu, že? Aspoň mi to nějaké takové pocity připomíná.

konias
20. 06. 2010
Dát tip
mě to docela...připoutalo oči a mysl k obrazovce - a to se v těhle hodinách nepovede ničemu nicneříkajícímu....takž tip a tohle se mi líbilo velmi: "taková tragicky unikátní, udušená vědomím"

Jako počáteční nástin dobré, ale podle mě tomu trošku schází plynulost a přirozenost, což, pravda, se těžko bastlí na abecedu.

jH
15. 06. 2010
Dát tip
*

Taubla
14. 06. 2010
Dát tip
zaujalo Jitussss

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru