Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska přes Internet.

04. 11. 2001
0
0
1836
Autor
Eternal

Když Ti vzpomínka na něco hezkého, co bylo, co mohlo být zaplaví srdce.... a do očí se Ti vženou slzy. Co uděláš? Jak se jich zbavíš?. Je ti moc smutno, že už to nikdy nebude takové, cítíš to jaké to bylo kdysi, ta vzpomínka Ti probodává srdce, ale při tom Ti dává neskutečné pocity, které byly, které jsi cítil a prožíval. Vzpomínka na lásku, na něžnou, pomalou Lásku s velkým L, tehdy před lety. Srdce pookřeje tou vzpomínkou, rozpálí se a pak tím žárem vzmítá se... na poli nekonečných chvil, které si prožíváš sám a sám.. jen Ty a Tvoje vzpomínka.

M.   jako Milovat.
Eternal
02. 12. 2001
Dát tip
Možná výjimka, ale pravidlo stále funguje a fungovati bude :o)

StvN
02. 12. 2001
Dát tip
mozne ja nejsem vyjimka, ale to pravidlo, co Ty na to

StvN
01. 12. 2001
Dát tip
asi jsem vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo

Eternal
09. 11. 2001
Dát tip
No vidíš Amando... tak ještě abys ten filmík shlédla :) Žij blaze, a ať Ti ta láska přes internet vykvete i do reality :))

Amanda
09. 11. 2001
Dát tip
Me uz vzesla a je to fakt bomba :-)))

Amanda
08. 11. 2001
Dát tip
Ne nedivala ja jsem totiz vetsinu casu na VS kolejich a bez televize :))) byl aspon dobrej?

Eternal
08. 11. 2001
Dát tip
uuuuu... Ty jsi ten film ještě vůbec neviděla???? No byl báječnej... doporučuji všem romantikům.. a všem lidem vůbec, kteří se setkávají s jinými lidmi na internetu! :o))) Jo... a kdo si neprožil... filmu neuvěří :o))))

Amanda
08. 11. 2001
Dát tip
Ja jsem si to prozila a vlastne i prozivam daaal a je to naaadhera :-)

Amanda
06. 11. 2001
Dát tip
No moc jsem to nepochopila... asi jsem nekde jinde... ale laska je proste laska a je jedno jak k ni dojdes... :)))

Eternal
06. 11. 2001
Dát tip
Amando, ty jsi se nedívala v neděli na film?

Eternale...tak jak pak se ti líbil včerejší film???No každopádně je inspirativní,že..-)))

Eternal
05. 11. 2001
Dát tip
Líbil se mi moc moc moc. Pamatuju si, že měl někdy před třemi lety premieru.... a já před třemi lety začínal s internetem.. ale až teď jsem ten film viděl :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru