Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potom

29. 06. 2010
5
13
1503
Autor
Fialkaa

Řekněme... kocovina... a kvetoucí levandule na zahradě...

 

 

Pár bodláků na korále,
bílé rty dnem okoralé,
utichám pod blůzou hebkou
s ozvěnami vlajky s lebkou,
z nekonečna dolů k nule,
končí zítřky uplynulé,
v hrnku prosba od heřmánku,
dlouhá cesta k mému spánku,
že se mám bát tmy jsem četla,
jenže já se bojím světla,
posté znovu padám k nule,
pachuť síly uhynulé,
rozcuch vpitý do červánků,
dlouhá cesta k mému spánku,
kůrky chleba od minule,
voní, voní levandule...


 


13 názorů

Když ucítím levanduli, pozvedám se zas od nuly :D Optimistický konec *

Overkill
02. 08. 2010
Dát tip
Jako noční pták non plus ultra souhlasím s každým slovem :-)

Miroslawek
29. 06. 2010
Dát tip
ježiš, to je zaklínadlo naštěstí mi neupadlo klofesnitz či myšovadlo

Fialkaa
29. 06. 2010
Dát tip
Tak nějak. Je to pocit, když jsem minulou noc nespala a jsem tak unavená, že snad nedojdu do postele.. Jenže potom ne a ne usnout. A čím víc chci, tím víc to nejde. A zdá se mi, že všechno hezké právě končí a vracím se do reality, kde nehlučím a jsem vždycky slušná.. A nechce se mi. Naštěstí je pár věcí, které mojí "emo" duši lepší náladu - třeba ty levandule.

blbjenka
29. 06. 2010
Dát tip
dost zajímavě to začíná. pak se to ta ějak zacyklí. že by to jako mlo připomínat usínání, kdy se ty myšlenky tak různě pletou a zase vyořujou... j, proč ne, ale nevim, jestli tě nepřeceňuju :) asi byc dala přednost nějaký výraznější pointě a méně romantizování, ale vcelku, no, řekněme dejme tomu :)

Fialkaa
29. 06. 2010
Dát tip
Tak zůstanu nepochopená, ale to nevadí.... Mimoň: Díky za konkrétní připomínky, kvůli tomu to sem dávám. Asi už to vzdám :-), jsem totiž celá emo a jinak to už asi nesvedu...

jH
29. 06. 2010
Dát tip
já to taky nepochopil a to hrubě

Max Hutar
29. 06. 2010
Dát tip
Ty rýmy se spánkem jsou dost ošoupané. Rytmus drží. Pády z nekonečna k nule mi přijdou jalové. Pořád to dost připomíná říkačku, není tam nic, co by mě zasáhlo. A ty emo odstíny (viz Petrusha) tomu taky moc nepřidaly.

Fialkaa
29. 06. 2010
Dát tip
Petrusho... Co na to říct...? :-)) Svůj důvod to má a věřím, že to většina pochopí.. Kdo nechce nebo se nelíbí, nenutím. Přeju Ti pěkný den.

Petrusha
29. 06. 2010
Dát tip
od vlajok s lebkou k levanduli, no poteš

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
....za takovou kocovinu andělu strážnýmu poděkuj : kdyby se tvůj text jmenoval "Po lázeňsku", vyšlo by, myslím, nastejno...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru