Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oblačno až zataženo...

04. 07. 2010
10
9
1064

Takový to prázdno, když najednou nemáte někoho, kdo vám před autoškolou řekne "Ty to zvládneš" i přes to, že na kruháči občas vjedete do protisměru...

Nejedla. Na co? I v zkurveném toustu viděla jeho psí oči. Nesnášela ho. Nesnášela způsob, jakým s ní mluvil  o počasí. Zbytky vůně vody po holení přebíjela Spartkama bez filtru.

Co teď? Možná by prostě měla dát svým emocím průchod, možná by měla po vzoru všech těch přesládlých amerických filmů, které tak nesnášela, otevřít nějakou lacinou bonboniéru a utápět se v sebelítosti  s tunou posmrkaných kapesníčků. Možná by mohla zapnout Kluky v akci a naučit se dělat štrúdl…

Vlastně se nikdy nepotkali před zeleninou. Nepodíval se jí do očí. Neusmál se a jí se nepodlomily nohy. Nepočítala v duchu do deseti ve snaze uklidnit se. A netřásly se jí ruce ani tenkrát, když prstem nervózně nepřejížděla po okrajích talíře, zatím co druhou ruku nezaměstnávala soustředěnou hrou s konečky vlasů. V oplzlé hře o přízeň nevyhrály zbytky připálených  hranolek  z jídelny na rožku. Nikdy mu nehrála pod oknem na kytaru.Vlastně nikdy nepila Tequilu a neprobírala s pouličním osvětlením ekonomickou situaci  v Nigerii…

V televizi nebyl ani zasraný AZ-kvíz…

Chosé Alexandr se miloval s Amélií Antoanettou na kuchyňské lince, zatím co Esmeralda zjistila, že Diego, se kterým ji spojovala nepopsatelná vášeň minimálně přes 246875 dílů, je ve skutečnosti její otec…

Krabice Petr byla napěchovaná k prasknutí a na dně ležela žirafa.

 


9 názorů

Stařec_007
30. 12. 2010
Dát tip
Ano, pokračování by bylo fajn ale pochybuju, že je kam ...

Neposlouchalas u toho texty pana Belka? (Nepil jsem tequilu/ a né že bych se šklebil/ netlačil na pilu/ v tom baru, kterej nebyl..) vadí mi zkurvenej toust a zasranej az kvíz, nemám nic proti vulgarismům, ale jen tam, kde mají (pro mě) opodstatnění..

StvN
18. 07. 2010
Dát tip
Vždyť vlastně ani nemáš o čem psát.

reka
05. 07. 2010
Dát tip
Líbí se mi prolog. A vůbec, takové omleté téma, ale tady je to svěže a celkem zajímavě popsané.

Honzyk
05. 07. 2010
Dát tip
-...jo, tak to dopadá, když se lidi nepotkaj před zeleninou:)...

Sebastiana
04. 07. 2010
Dát tip
Tip,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru