Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příliš mnoho smrti

18. 07. 2010
2
14
1100
Autor
Abaxos

:-) pro zasmání.

smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt          smrt           smrt smrt

smrt smrt          smrt           smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt

smrt smrt smrt smrt smrt

 


Kašlu na to, budu žít...


14 názorů

Manuamanua
20. 09. 2010
Dát tip
Pro zasmání to není. Ale graficky je to dobré.

Grainee
20. 07. 2010
Dát tip
Já moc nerozumím tomu, proč to má být vtipný? A nejde o smrt, spíš jakým způsobem tohle dílko má pobavit?

Abaxos
19. 07. 2010
Dát tip
Ještě jedna věc. Pokud nemůžeme ovlivnit jestli budeme nebo nebudem žít Halcyone, pak by bylo logické sednout si na zadek a počkat na smrt. Protože s ní nemůžeme nic udělat. Můj názor je, že je lepší přes veškerou tu smrt okolo se zvednout z toho mozolnatého zadku a alespoň pár dní v roce (než zemřeme) žít. Nechci popírat smrt, ale chci se jí zasmát do tváře až si pro mě přijde.

Abaxos
18. 07. 2010
Dát tip
Spíš černobílej :-)

Abaxos
18. 07. 2010
Dát tip
No dílko jako takové má opravdu jen pobavit. (žádné hlubší zamyšlení u jeho zrodu nestálo.) Ale jestli ho tam někdo najde budiž.

Halcyon
18. 07. 2010
Dát tip
Tohle by se mi líbilo, kdyby to napsal věřící, pak by to bylo opravdu srandovní dílko. Jinak mi to přijde při chabém pokusu o hlubší zamyšlení jako trochu prázdné gesto, o tom, jestli budeme žít, až tak moc nerozhodujeme, a i když náhodou okolo umírají jiní, tak se asi nepřesvědčíme, že se nás smrt netýká, takže mi v souvislosti se smrtí představa, že budeme žít, jeví jako nucená.

Abaxos
18. 07. 2010
Dát tip
Tak přesně o tom tohle dílko je. :-) Smrt není ani zlá ani dobrá a ať je po ní cokoliv, rozhodně to může být pro člověka odpočinek po tom chaotickém světě.

Sebastiana
18. 07. 2010
Dát tip
Asi máš pravdu, ale nejdřív musím překonat strach.A ani ne ze smrti jako takové, tu znám, jsem zdravotní sestra. Víš co, kašlu na to, rozhodla jsem se, že chci, ne budu žít, ať ta potvora si trhne.

Abaxos
18. 07. 2010
Dát tip
Přesto je smích to nejlepší, co tomu strašidlu můžeš provést.

Abaxos
18. 07. 2010
Dát tip
Přesto je smích to nejlepší, co tomu strašidlu můžeš provést.

Sebastiana
18. 07. 2010
Dát tip
Mě to k smíchu není, letos se rozhodne, zda bodu žít, ... To strašidlo je pro mne reálné.

masky a kápě mě odjakživa děsí.. dyž nevidím obličej - no, vlastně aj klauni někeří :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru