Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po létech

27. 07. 2010
3
13
1080
Autor
vojtabarták

Co ti teď psát?

Už všechno bylo.

Opadal sad

a je v něm bílo.

 

Je němý sníh

a tiché bdění.

Co napsal bych?

Nic už tu není.

 

Už zestár žár

popsaných listů.

Jen tichý dar,

pomalý výstup,

 

kamenný schod

křížové cesty.

Kraj zmrzlých vod.

Milostné tresty.

 

Co bych ti psal?

Něco co není

v ozvěně skal

a v tichém bdění?


13 názorů

Honzyk
07. 08. 2010
Dát tip
já znám Kubu, ale dlouho jsem ho neviděl...ale přece jen - takový práce, Miroslawku ! Myslím, že střela out...))..proč ten Eff?.)

katugiro
30. 07. 2010
Dát tip
pch, najednou bude machrovat s Effenbergerem :))

romale
30. 07. 2010
Dát tip
hmm

proč všichni berou zimu a mráz za něco špatného?

Proč je to tak uštěpačný?? Vždyť to má náběh na krásnou báseň!! Neboj se rozvitých vět.:)

blbjenka
27. 07. 2010
Dát tip
není blbé, ale ani moc originální. standartní nostalgie, no :)

Miroslawek
27. 07. 2010
Dát tip
mluviti stříbro, mlčeti zlato Honzyk: Ó zaprděnci skromní nabubřelí břídilové kteří si neslibujete od života víc než vysedávat a dovedete se servat jako zdivočelá prasata v základech beztřídní společnosti jako mumifikovaná budoucnost tátové splašení radostí když se jim podaří spravit vypínač inženýři a fotbaloví prdelové věčně mlátící hubou líní a chamtiví rozetnuti podivnou mrtvicí je to společenská sněť není to epidemie je to napadená tkáň rachitis rozumu a obrazotvornosti pokřivenci dorostou v úředníky a úředníci k svému bříšku a bříško až ke stolu dál ne dál už je tma usouženci se ptali co bude dál ale mlsní vzdorovali pak se začalo najednou tloustnout a v novinách kvičeli že je jaro léto s bubáky na polích a na podzim jsme se schovávali jeden za druhého v zimě bylo zima nic víc... (V. Effenberger, z básnické sbírky Problém skladby, 1962–1967)

Honzyk
27. 07. 2010
Dát tip
..Zaprděnec: :D

jH
27. 07. 2010
Dát tip
ale tak vcelku zvládnutý veršíky, ávšak docela nůďo...

Zaprděnec
27. 07. 2010
Dát tip
škoda že je tak slabá, byl bych dal tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru