Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kašlu na Vás

06. 12. 1999
1
0
1568
Autor
JoeJay

Sarken, co jenom říci, nechtěl bych jim být, nechtěl bych mít kudlu v líci, nechtěl bych být trpící. Trpaslík je dobrej, má dvě dobrý botky, a já zase jako vdycky, mam v sobě dvě vodky. Stará blbá slepice, jak vypelichaná pipka, to je nejhorší ze všech, to je naše Rivka. Jako rybářskej pean, jako kleště blaha, ta kráva blbá, jmenuje se Jean.
Daimon Terr
11. 12. 1999
Dát tip
Nebuď (kurva !!!) tak zlý ...:o)

Sarken
09. 12. 1999
Dát tip
No vidíš možná nejseš úplně beznadějnej.
Jen bych ti doporučovala zajít si do knihovny a obeznámit se s rozdíly mezi holkou a klukem.

Špuntík
07. 12. 1999
Dát tip
netrpíš náhodou komplexy?

Merle
07. 12. 1999
Dát tip
Si ubožák a už s tebou nebudu ztrácet čas. I ostatním doporučuju ignorovat tě.

Novaca
07. 12. 1999
Dát tip
Mám sem vůbec něco psát?

Naja
07. 12. 1999
Dát tip
Obsah zarazejici a pro nektere az urazejici.
Literarni zpracovani nic moc.
Jedinej klad kterej na tom vidim je, ze jdes uplne jinou cestou nez vsichni ostatni.
P.S. A pokud se o mne otres v nekterej tvejch dalsich radoby versovankach, tak doufam, ze to bude aspon trosku duchaplne.

Lampář
07. 12. 1999
Dát tip
No, jestli je to kvůli čtenosti, tak ti to všichni celkem žerem.

B.Ezejmenij
07. 12. 1999
Dát tip
Poprvý jsem se fakt zasmál - kvůli Břízovi... teď se stydim... kvůli čemu ? Proč píšeš Vás s Velkym V ??? No nic... NIC.

JoeJay
06. 12. 1999
Dát tip
dost dobrý

Marigold
06. 12. 1999
Dát tip
1) Sarken je holka.
2) Stojí to za houby.
3) Si asi vážně blb.
4) Taky o mě napíšeš ?

Jákob
06. 12. 1999
Dát tip
Tý vole nenííí to nakažlivýý .... co polstrovaná samotka ?

IVANOL
06. 12. 1999
Dát tip
..bezpodmínečná láska ? ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru