Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posraný pondělí

05. 08. 2010
3
11
1116
Autor
xjohykx

Perverzní pornopříběh počínající písmenem Pé, postrádající pointu.

Pondělí, půl pátý. Pořád prší. Proč, proboha? První paprsky pomalu prosvítají přes peřinu, pes přešlapuje po pokoji, přežvykujíc poházené ponožky. „Přestaň?!“, podrážděně pokřiknu. Povařím pramálo poživatelný párek, posnídám. Při pojídání počtu pisálky píšící plytké píčoviny. Pomalu přecházím po pokoji, pokuřuji poslední půlgram, popíjím pivo. Pozvednu poslintané ponožky a pomačkaný pulover, přečistím pošlapané polobotky. Pozdravím postaršího penzistu pomalu pokulhávajícího před perónem. Projdu průchodem počmáraným připopilými puberťáky, přehlížím poplivané plakáty. Pospíchám, proto prachsprostě předběhnu překážející prdelatou pani páchnocí podivným parfémem. Prostořecí pacholci pobíhají parkem po pěšinách, povykují podobni paviánům, překážejíce procházejícím pracujícím. Pociťuji pokušení parchanty přetáhnout páskem. Protivného povaleče požadujícího pětku před průjezdem penzionu poodstrčím pravicí, pobouřen přiživnictvím.

Pozdravím pošetilou pokojskou plácnutím přes prdel. Přihlížející pikolík přelétne pohledem pevná prsa panny, pochechtávajíc poodejde prohlédnout prázdné pokoje. „Pracuj, příteli!“, požaduje pan Podnoha, prokurista penziónu. Provokatér posranej. Polední pauzu přečkám při prasáckých představách přehnuté pokojské přes pelest postele. Pátá, padla. Pospíchám pozdravit přátele popíjející plzničku, plná putyka parádně paří. Pokecáme, pokouříme, popijeme. Poslední pivo popíjím po podlaze, poblité polobotky páchnou po posnídaném párku.

Plazivým pohybem poodkráčím pryč, pozvednu poklopec, povytáhnu pyj, pomočím prořídlý porost před putykou. Procházím Perlovkou, pokukuji po příjicí prolezlých prostitukách. Postrádajíce příslušný poplatek perverzně prahnu po prozkoumání pevnosti pochvy. Pouťově přioděné panny přenechám plným peněženkám, pětku použiji pro případ potřeby požívat potravu. Pootevřu podnájem, pohladím poslušně přiběhnutého psa, padnu pod peřinu. Prahnouc po projíždění píčou pohoním přizdivžený pyj. Přemýšlím proč postrádám přítulnou přítelkyni. Pravděpodobně požadují prince. Pořád prší. Proč, proboha? POSRANÝ PONDĚLÍ.


11 názorů

jH
06. 08. 2010
Dát tip
no joo, úžasný, ale to už tu bylo...

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
já vím, asketo zdeformovaný, já vím :-)

hele,white, jak má něco víc než deset slov, tak do toho nejdu :o)

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
Myslím, že "p" je dost schůdná litera k obdobnému, každopádně zdařilé. Aleši, přemýšlím o těžším písmenu (kdo tu kurva řekl iks, kdo??? :-) třeba "z" nebo "c"... co ty na to?

pak poslouží papírové prostírání :o)

Zuzulinka
05. 08. 2010
Dát tip
oceňuji tu práci najít vše na p ale pět pé to pro mě nemá

xjohykx
05. 08. 2010
Dát tip
Pyžamo potřísněné prskajícím pyjem později příšerně páchne :(

pro pohodlné poležení použij polštář, peřinu, případně pyžamo :o)

jo, dobrý :o)

No to víš, jestli skutečně popisuješ vlastní život, tak se nediv, že se ti na pyj děvčata nelepí:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru