Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Běž hajlovat na staromák.

06. 08. 2010
1
17
726
Autor
xjohykx

Opakovaný manifest za potírání komunismu.

Jasně. Starší generace mohou smést můj názor ze stolu s tím, že nevím, o čem mluvím a mohu být rád za to, v jakém politickém režimu vyrůstám. Ano, naprosto souhlasím s tím, že si moji rodiče pro početí nemohli vybrat lepší datum. Jsem rád za to, že nevyrůstám v totalitním režimu, že jsem nezažil žádný válečný konflikt, že nevím, co je to hlad, strach a bezmoc. Jsem rád za to, že jsem si nemusel pařit kulky v těsných trenkách při spartakiádních cvičeních. Jsem rád za to, že mohu svobodně cestovat, vyjadřovat své názory, a že politici mi můj život znepříjemňují pouze pohledy z billboardů a svými vytříbenými názory. Proč teda tenhle bulvární nadpis článku?

Oblíkni si uniformu SS a vyraž na výlet do města. Otevři si v centru stánek s nacistickými rekvizitami. Podej na ministerstvo žádost o založení strany s názvem NSDAP. Veřejně hlásej, že holocaust je produkt novinářského spiknutí a hrubě se pohoršuj nad každým, kdo tvrdí opak. Snaž se ovlivňovat osnovy výuky a měnit fakta ohledně zvěrstev páchaných nacisty. Představ si prezidenta ČR, jak při novoročním projevu řekne, že nacisti jsou jen strašáci a je třeba s nimi mluvit, ne na ně nadávat. Veřejně se hlaš k ideologii nacismu a na otázky, zda se distancuješ od činů páchaných nacisty, neodpovídej.

Že jsem se uplně zbláznil? Omyl! Kolik turistů se v centru prochází v triku s Leninem? Kolik najdete v srdci Prahy stánků s komunistickými rekvizitami? Co KSČM a jejich popírání minulosti? Samožer Klaus a jeho prupovídky o tom, že nadávat na komunisty je dětinské? Pohoršování komunistů nad každým, kdo veřejně informuje o zvěrstvech, jaké napáchali? Zkuste si představit, jak bychom se dívali my na naše německé sousedy, kdybychom v Berlíně mohli zakoupit triko s Hitlerem a mezi poslanci by trůnili členové NSDAP. Jeli byste do takové země? Já teda rozhodně ne.

Možná jsem naivní idealista. Ale míra tolerance české veřejnosti k největším vrahům historie lidstva je neskutečná. Při svém krátkodobém pobytu v USA jsem se styděl za to, když jsem byl dotazován, zda naše současná parlamentní KSČM je opravdu ta stejná strana, která nás tu desítky let utiskovala.

Jak moc se svět pohoršil nad erby jednotek SS na helmách českých vojáků v Aghánistánu. Média veřejně lynčují a zostuzují dva vojáky, kteří pro naší zemi udělají více, než půlka parlamentu. Erby, které by 99% české veřejnosti ani nepoznalo, jsou najednou důvodem k tomu, zavrhnout oba muže. Nesouhlasím s těmi vojáky a jejich chování mi  přijde dětinské a ubohé. Ale ještě ubožejší mi přijde podobná kritika od lidí, kteří ve své zemi tolerují příznivce nejzrůdnějšího režimu lidského bytí na planetě Zemi.


17 názorů

a který z režimů je nejzrůdnější? Komunismus se svým vyvražďováním vlastních řad? Nacionalismus sew svou rasouvou pavědou? Fašismus se svou praxí útlaku všeho a všech? Nebo takzvaná demokracie USA která stojí na práci otroků a popravách černochů a hispánců? Nebo snad wahhabismus který kamenuje ženy? Sionismus který snipuje arabské děti? Katolíci kteří upalují všechny ostatní? Husité kteří bez obalu plení evropu jen proto že mohou? a mohl bych pokračovat... není možné dělit extremisty na takové a makové a říkat kdo je horší. Horší jsou všichni. Horší než ostatní, prúměrní, umírnění. A ještě poznámka na závěr: Ty umírněné ve vypjatých dobách nemá rád nikdo

devian
06. 08. 2010
Dát tip
jinak poprav s politickym kontextem bylo něco kolem šedesáti

devian
06. 08. 2010
Dát tip
dyť jo, o tom mluvim - stalinismus.. u nás možná trochu light verze, když tomu tak chceš říkat.. datováno zrhuba do let 1950 - 1954

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
Do háje ale ta česká light verze komunismu má na svědomí taktéž tisíce mrtvých a neprávem uvězněných.

devian
06. 08. 2010
Dát tip
stalinismus nepočítám, odchylka.. stejně jako třeba odchylky "demokratickýho světa" typu pinochet, katolický odchylky typu španělská inkvizice apod., hehe

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
Bežnej autoritativní guláš, kterej popravil desítky milionů lidí. To, co říkáš, je přesně důvod, proč v naší zemi je komunismus tolerován.

devian
06. 08. 2010
Dát tip
je to naprosto úměrný krvavej brutál režim, založenej na genocidě má prostě uvnitř společnosti mnohem slabší kredit než nějakej běžnej autoritativní guláš, což je daný nějakejma objektivníma hlediskama.. je to tak nastavený skoro všude na celym světě a podle mě to odpovídá

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
Já nekritizuji kritiku zmíněných vojáků. Pouze ve světle otevřené tolerance ještě o píď zrůdnějšího režimu, se mi to zdá poněkud neúměrné. Čímž neříkám "povolte nacisty", ale "potírejte komunisty se stejnou vervou".

devian
06. 08. 2010
Dát tip
dyť přece kritikou těch dvou nazi-lofasů je "nejzrůdnější režim lidského bytí na planetě Zemi" netolerován, a je to tak správně

jo, bradavek v puse bylo tenkrát spousty...:o)

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
Ano, já byl za komunistů podobně spokojený. Teplou stravu, jen spánek, hračky a v puse několikrát denně bradavku. Kde jsou tyhle krásné časy :(

měl sem na sobě oranžový montérky s bílou holubicí bylo to nádherné připadal jsem si tak čistý, tak svobodný a také jsem byl

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
proti gustu žádný dišputát

spartakiádní cvičení bylo dobrovolný v pětaosmdesátym sem cvičil s matkou a moc rád na to vzpomínám

xjohykx
06. 08. 2010
Dát tip
Škoda, že komunisté mají mnohem větší podporu na východ od metropole ;))

Michal Té
06. 08. 2010
Dát tip
Praha je jedno velký hovno plný much a hovniválů.

je to tak. Ale neustálým opakováním už to spostě lidí připadá normální...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru