Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malý a velký prstýnek

11. 08. 2010
8
28
2076
Autor
Fialkaa

Někdy mám pocit, že jsem prohrála boj sama se sebou.. Naštěstí je pořád na co se těšit.. A dost důvodů začít znova..


V dlani mám halíře
vysněné radosti,
nevěsta poražená,
holčička, mladá žena,
s vrtkavou hrdostí
vzdávám se rytíře,

on mě se dávno vzdal,
za zády soudní síň,
pohádky o štěstí,
tak sbohem, výsosti,
přestože trochu míň,
zítra budu žít dál.


28 názorů

nonamebeast
16. 08. 2010
Dát tip
ten prolog by klidně mohl být vyrytý někde uvnitř mojí hlavy.. život někdy bolí. Ale jsme lidové, a to je moc! a ve slovech je taky moc. tip

Blaguna
14. 08. 2010
Dát tip
ahoj, mně osobně se fialová strašně líbí a taky se mně celkem špatně čte. a vůbec vlastně se mně všechny barvy špatně čtou. myslím, že při čtení vyznávám barevný minimalismus :) (o psaní (hlavně emailů apod.) raději pomlčím :0)

Overkill
13. 08. 2010
Dát tip
Nemám důvod tajit svoje averze :-)

mi se zdá, že je to -spíš než rozhozený- cíleně uspořádaný do jakýhosi tvaru:) jinak ten samotný text nestojí za mnoho, o tom není sporu

koloušek
11. 08. 2010
Dát tip
Také to znám, pro mě je to působivé.T*

Overkill
11. 08. 2010
Dát tip
Pro mě debata skončila už ve chvíli, kdy se Marvinovi zasekla gramodeska. Pokud bys nepochopil - opakování sice bývá matkou moudrosti, ale neplatí to vždy. Prospělo by ti více taktu. V případě dalších připomínek a poznámek z tvé strany už reagovat nebudu. Ztrácíme spolu čas

Fialkaa
11. 08. 2010
Dát tip
VT Marvin: Tvůj zájem mě těší, ale... Je jen otázkou vkusu, co je "hnusně fialový" pro Tebe a pro mě zase jiné. Nebo si myslíš, že Tvůj vkus je nejlepší...? Docela mě tady začíná štvát, že nejen, že pořád někdo řeší témata a slova v mých básních, ale teď už i barvy a poskládání. Jsem amatér a ráda si přečtu kritiku a rady, jak mám tvořit rýmy a co v nich nesedí a tak.. Psát si ale budu o čem chci. Svá klišé, archaismy, naivitu, lacinost, dokonce i tu "hnusnou" fialovou, si ponechám. Howk.

Fialkaa
11. 08. 2010
Dát tip
Jejda, chvíli tu člověk není a tady už se dějí věci... :-) Fialová se mi prostě líbí, dělám si to podle svého, mám oblíbené písmo a barvy, když píšu, nebudu to měnit. Komu se to špatně čte a nelíbí se, tak ať to nečte, všechny názory respektuji a nikomu nic nenutím. Všem díky, obzvlášť Jara Agnes a Overkill mě potěšili, jako obvykle........ :-)

Overkill
11. 08. 2010
Dát tip
VT Marvin: Problém je v tom, že se tvoje kritika dá interpretovat různým způsobem. Možná zapomínáš, že jsou tady citlivější lidé, které podobné nejasné výroky mohou odrazovat od dalšího psaní. Kdybys byl hned napoprvé konkrétnější, mohli jsme si naší příjemnou konverzaci odpustit.

Overkill
11. 08. 2010
Dát tip
VT Marvin: Je příjemné si občas ublít trochu jedu na něčí hlavu, viď? Zejména, když toho člověka neznáš a nepředpokládáš, že by se bránil. Hýčkej si svůj komplex, nejspíš to je tvůj jediný opravdový přítel...

najmä 2
11. 08. 2010
Dát tip
Každopádne odporúčam všetkým, ktorí majú radi dobré čítanie, aj keď tema vykreslenie pocitov dedinského dievčaťa formou nahliadnutia spod bombáša nie je práve ich parketa.

Overkill
11. 08. 2010
Dát tip
Tebe budu vždycky číst rád, sestřičko. Máš tu krásnou vlastnost, že na pár řádcích řekneš vše a ještě necháš spoustu prostoru pro představivost. *T

Petrusha
11. 08. 2010
Dát tip
bez ohľaud na farbu po mojej hrboľatej ceste to zadŕha ...

Honzyk
11. 08. 2010
Dát tip
,,,v pondělí mi říkal jeden moudrej člověk, že střední věk se dneska přesouvá až do šedesáti, i holčičky dřív mentsruujou...jen ta fialová ruší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru