Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rádoby rád

12. 08. 2010
0
7
842
Autor
J.O.E.

Úsměv zrudl po výstupu z východu,

A Tvář změnila směr po nástupu východu.

Jen slunečnice se otáčela za svým směrem,

jediná uvolněná pouta mohou svým směrem.

Důvěra v zajištění jistot nás vede průřezem,

jelikož nás uvolnili jen jediným řezem.

Úsměv zrudl po výstupu na stěnu řezu,

když se zabarvil tekutinou z žil,

jestli to přežiju tak bych se zabil.

Krátit úsměvy nemá valnou příchuť,

pokud sezbíráš svojí zasetou nechuť.

Jestli to přežuju tak bych se zabil,

přežíznutí nití, vlasů a svých sil.

Úsměv zrudl když přiletěl mol,

prosím tě ke stažení svol,

alespoň ty, která ve svítání noci,

je ochotná celá se svléci.


7 názorů

J.O.E.
22. 08. 2010
Dát tip
Jasné, mé připomínky neber nijak zaujatě kriticky, jen píšu...

KILL11
15. 08. 2010
Dát tip
ale tady J.O.E. nejde vůbec o konvenční poezii, kdybys znal některé staré autory tady, jistě bys věděl, že konvenčními nejsou. Navíc tady u lidí vítězí většinou "nekonvenční" díla, protože tito lidi mají konvenční dávno za sebou...stačí si přečíst třeba jen sidonii atd. a pochopíš, co tím myslím. Na tvé tvorbě nevidím nic špatného, klidně piš dál tak, jak píšeš, ale pro mě v tomto co jsi napsal není nic, co bych si chtěla odnést, co by mi něco dalo, takže Tě vyhledávat nebudu. Ale to neznamená, že tvá tvorba zaujme někoho jiného, každé zboží má svého kupce. Hodně štěstí.

J.O.E.
15. 08. 2010
Dát tip
Vrcholící vysvlečením za svítání noci :-D To, že to je konec díla, neznamená, že je to vyvrcholení. Proč ,,nečtete"? (uvozovky znamenají posunutí významu pozn.)

J.O.E.
15. 08. 2010
Dát tip
Není to hra se slovy, je mi líto, že nemůžu naplnit konvenční očekávání a předběžnou znalost ,,poezie", jelikož je mi jasné, že pokud v tom hledá někdo, kdo jde jen po slovech, význam, tak ten se krutě spálí. Ne všechno je jasné na první pohled, či přečtení.

KILL11
14. 08. 2010
Dát tip
hra se slovy v tomto případě nezabírá. Celek by aspoň měl dávat smysl, ale to nedává. Hra se slovy je ošemetná v tom, že se pak v přesmyčkách může autor ztratit, jestli ti o to šlo, tak účel tento "smíšený verš" splnil. Vůbec tomu co jsi napsal nerozumím a žádná originalita v tom určo není.Nedá se to číst. Lepší by bylo psát tak, aby tomu rozuměl i méně chápavý čtenář a hlavně "o něčem".

Taubla
13. 08. 2010
Dát tip
fajn, chvíli trvalo než jsem se zorientovala..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru