Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vedou nás a vedeme se ..

18. 08. 2010
2
20
1632
Autor
Knihovník

Řídit se čistě svými pocity si mohou dovolit lidé, kteří jich moc nemají, nebo je nemají tak intenzivní/extrémní.

Na opravdu citlivé jedince jsou kladeny vysoké nároky soudnosti.


20 názorů

Nevím jak vy, ale já tomu rozumím... U velmi citlivých lidí hrozí potlačení logiky právě tím silným pocitem.

Honzyk
19. 08. 2010
Dát tip
...poslední výkřik tonoucího..))

mně to náhodou logiku docela dává:)

Rajmund
18. 08. 2010
Dát tip
Takže máme soudnost náročnou, vysoce náročnou, velmi vysoce náročnou, urozenou, vysoce urozenou..atd. Citliví jedinci, kteří vlastní pouze jeden pocit/48h jsou za celej den omlácení jak smaltovanej kýbl pod Everestem. Těm je jakákoliv soudnost hovno platná. Pokud se jedná opravdu o citát, chtěl bych upozornit, že texty pocházející z terapií pacientů nelze zveřejňovat.

moorgaan
18. 08. 2010
Dát tip
sis nejsi povinovan..ale toto dilo by chtelo vysvetlit! ...citat to neni a nikdy nebude-navic to neoslovuje, vymyka se to presahu, je to slovne spatne sestavene, neurcujici hlavu abi patu!

Knihovník
18. 08. 2010
Dát tip
Nemyslím si, že bych byl snad povinován vysvětlovat publikované myšlenky. Spojitost se mi zdá naprosto zřejmá a popisem bych mohl původní význam jen zamlžit. Jsem však rád za Vaši kritiku, dává mi tušit, že toto dílko k některým lidem prostě nemluví. Nevadí, většina věcí není univerzální. Poprosil bych ale o umírnění Vaší diskuse, která se dílu vůbec nevěnuje, děkuji.

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
ale tobě jakoby došel dech. takový blábol, co jsi momentálně vypustil do éteru, zvládne i takový gigant jako je pišta hufnágl

Vidíš, že umíš napsat celou větu.

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
Poradil jsem ti, abys čekal. Sdělil jsem ti, že to zní jak povel pro psa. Prosím, promiň mi mou stručnost. Chceš ještě něco vědět ?

Vím, že přemýšlet nemůžeš.

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
nad čím. nad tím, co jsi řekl ty, přemýšlet nemohu

Čekat jak na psa? Přemýšlel jsi nad tím?

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
čekej. jak na psa

Nes: ok, alespoň se shodnem, že první ji nemá:-) Norsko: čekám spíš na vysvětlení té spojitosti.

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
teď jsi odvrátil mečbol, returne

Jak se soudnost váže na citlivost?

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
Co jako, chce se říct

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru