Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesuďte mě,ne,nejsem blázen

10. 11. 2001
2
1
1278
Autor
semy

...klečím na pokraji útesu..je chladný večer a mé tělo zaplavuje jedna jediná touha..celičká mnou prostupuje..
..a ta slabost v mém unaveném těle s tou touhou vůbec nebojuje.
Už mnoho dní nespím a nejím a srdce drásajíc mě jen na jednom místě,teď tepe všude.Aura,jež blízko mě pak vytvořila pomyslný závoj,to napětí před koncem,mě ochraňuje..už téměř nic nevnímám..
..snad jen příboj mořských vln a kapky vody z nich pak stékajíc mi níž a níž po těle...ano chci pro tu lásku ve mě umřít..
Duše je stále ve mě, však srdce už ne,
splynulo s aurou,osvobozujíc mě....,jen na chvíli mé oči ještě touží spatřit nebe a slunce,jež ve spojení se mnou opouští to ticho...tu krásu...to věčné naplnění..


1 názor

brachio
17. 10. 2009
Dát tip
sračka

Krel
12. 11. 2001
Dát tip
:-)) jo jsem rád že došlo k oboustrané dohodě..valuško:-))

valerinka
11. 11. 2001
Dát tip
Krel: jak Tvého!!!!:-)))

Krel
11. 11. 2001
Dát tip
val: kompromis-NAŠEHO..:-)) co Ty na to?:-))

valerinka
11. 11. 2001
Dát tip
Krelíšku: dobrá...to by už šlo:-))))

Gastarbajtr
10. 11. 2001
Dát tip
pro lásku se nehodí umírat, vždyť je to věc pomíjivá...

valerinka
10. 11. 2001
Dát tip
mám podobné pocity..jenomže já nestojím na útesu, ale na pokraji MÉHO splavu, kterému se oddávám...je to hezké..nacházím se v tom....*!

Krel
10. 11. 2001
Dát tip
...jo tak to taky znám a já stával na pokraji MÉHO splavu a naslouchal zpěvu vod, větru..rozumím..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru