Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něžná chvíle po "Té"

10. 11. 2001
3
0
1557
Autor
semy

 

..K perlám roztroušených v písku skláním se a hladím jejich krásu.
Vlasy polétavé zahalují mé rozpálené líce a neposedné konečky zaplňují rty..
...prsty od zrnek pak zaplavuji ústa...v nichž před chvíli utápěl si svá.
„Víš,že existují obětní rostliny"..tak jako Tvé nahé tělo zde jsou připravené na příval zla..jež však odrážejí s urputnou energií.Ohněm jako tvé srdce často procházejí.
Ulehám do měkkých polštářů k Tobě a jako modřence jež ač tak krásné.. často zatracovány pro kratičkou potěchu...odpoutávám se od reality ...a zakrývám svou krásu.
Vůně pak Tvých paží doteky mé tělo osvobodí od bolesti...prsty sušíš moje slzy,které však štěstím opouští mé májové oči...tak nezlob se má lásko..za tichý pláč, kterým odměňuji tvojí něhu.


valerinka
06. 01. 2002
Dát tip
kraaaaaasny a do klubu........krasny smutek, lze-li to tak rici:-))*!

Krel
06. 01. 2002
Dát tip
hezké...moc se mi to líbí..!*

PecKer
12. 11. 2001
Dát tip
tyhle slzičky já znám.

Amanda
10. 11. 2001
Dát tip
Ma to zvlastni bolestne krasnou atmosferu... libi...

Gastarbajtr
10. 11. 2001
Dát tip
tak to máš ještě moc dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru