Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… DÁREK PRO VŠECHNY …

07. 12. 1999
4
0
1916
Autor
Daimon Terr


Pro Vás, Písmáci …
Pro přátele …
PRO VŠECHNY BYTOSTI NA SVĚTĚ …

Vážení a milí, v této předvánoční chvíli, jen jeden dárek Vám můžu dát … Pokud ovšem budete o něj stát … Je to světlo zářící, z vesmíru, z hvězd, od svící, s Vaší duší rezonující … Světlo Vašich dobrých přání, Vašich nesplněných snů, Vašich dobrých myšlenek, Dobrého konání, Nejenom navenek … ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nádherné světlo, modrobílé barvy … S pozlátkem rolniček … S bělostí něhy a lásky … Moudrosti poznání … S lehkostí Andělů … K Vám všem přichází … Zavřete oči … Alespoň na chvíli … Hoďte za hlavu starosti … Zapomeňte na smutky, na srdce z kamene … Na nenávist, nesnášenlivost a závist …. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Prosím … Zkuste to … Jen na malou chviličku … Třeba jen, než si zavážete tkaničku … Není to tak těžké … Kamarádi … Přátelé … Snažte se být mysli veselé … Zničte všechny myšlenky zbabělé … Zklidněte na čele žíly naběhlé … Neříkejte, že to nejde … Vždyť přece síla z myšlenky vzejde … I tento čas nadejde … ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Potom ucítíte sílu toho světla … Obklopí Vás ze všech stran, jako Síla věčná … A pak … Všechno, co se tak těžkým mohlo zdát, jako pírkem se bude moci zamávat … To,co Vás tak bolelo, náhle přebolí … Jizvy na srdci a na duši, se zacelí … Nebude pak smutných lidí , Kteří jenom žal a trápení od života vidí … ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nebude nikoho s puškou na líci, s oprátkou na krku, s nožem trčícím ze srdce, s rozpíchanými žilami, s životem u konce, s očima teskné temnoty, nohama od bláta, neřesti, nechtěné nahoty … Stačí jenom chtít … Přátelé … ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ To světlo jsem se snažil nějak z té velké dálky poslat k Vám všem.I když vím že Ono tu bylo odedávna,jen jsme o Něm možná nevěděli ... Možná jen tušili … Ta síla je vlastně v Nás Všech … Síla Boží existence … Jen se Jí tak nějak málo řídíme … A v tomto předvánočním čase,kdy hodně lidí trpí smutkem,beznadějí a depresemi,jsem si moc a moc přál aby alespoň jednou … Jedenkrát … Jste měli Vy všichni tu moc splnit si všechna přání a sny … Když o tom přemýšlím,zavřu oči a vidím to nádherné světlo, silou vůle se ho snažím poslat k Vám … Třeba se to snad někdy podaří … A pokud se to podaří a Vy Jej uvidíte taky,zkuste Ho poslat dalším lidem …Oni zase dalším … Pak to snad pomůže Těm,kteří to teď potřebují … Nemocným … Zmrzačeným na těle i na duši … Lidem s beznadějí v očích … Všem … Kteří stojí na kraji propasti smrti … Moc si to přeji … Moc Vám to přeji … Hodně štěstí … Hodně zdraví … Hodně lásky … ZAVŘETE OČÍ … SVĚTLO … PŘICHÁZÍ… K VÁM …
JoeJay
14. 12. 1999
Dát tip
Kdyby to bylo tak vo 99procent kratší vůbec by to nemuselo bejt špatný.

Jean
13. 12. 1999
Dát tip
Díky za dar.

Sarken
12. 12. 1999
Dát tip
Já děkuju. Našla jsem si v tom něco moc důležitýho. Jen ať se tě to světlo drží.
Krásný vánoce
Šťastný Nový rok 2000
a absenci kocoviny dalšího dne

Daimon Terr
11. 12. 1999
Dát tip
Díky Vám všem ...

Tynic
09. 12. 1999
Dát tip
Mockráte Ti děkuji...lidí jako jsi ty na světě moc není a proto za Tebe dík...

Merle
08. 12. 1999
Dát tip
Takováhle snaha si zaslouží podporu. Zkopíruju to a rozešlu těm pár svým věřícím kamarádům. Oni už budou vědět, co s tím...
Tip a 1 bod karmy za myšlenku :-)))

Bibša
08. 12. 1999
Dát tip
"Nezhasnou světýlka, když prostě nebudem chtít".
Dajmonku, děkuji, krásný předvánoční, vánoční i povánoční dárek. Hezky si stáhnu upravím, vytisknu na žlutý papír, dám do obálky a pod stromeček. Opravdu máš světla na rozdávání!!!

D Ě K U J I !!!

castan
08. 12. 1999
Dát tip
B.Ezejmenij: Já to chápu, nějak se nám to promíchalo..... A naše staré dobré špatné nálady nějak nejsou v módě. Tak se asi také musíme změnit... :o)

Amorph
08. 12. 1999
Dát tip
Hřeje líp než rum:)

djPes
08. 12. 1999
Dát tip
Alah s vami !

DeGra
08. 12. 1999
Dát tip
Daimone - děkuju za dáreček, který se mi bude v hlavě rozbalovat celé Vánoce... Bez pocitu světla by to bylo stejně všechno (byť svátečně) v háji... Tobě i mně narodil se - hallelujah! A díky - Tobě i Jemu... *

Rivka
08. 12. 1999
Dát tip
Díky... Třeba, jak říká můj milovaný V. F., jihjeh tov:-) Ale i kdyby ne, tak nádopotmě, pane Kaplane:-)

Bříza
07. 12. 1999
Dát tip
potvrzuji příjem - nastavuji zrcadlo (forhendem)
:-)

B.Ezejmenij
07. 12. 1999
Dát tip
Zavírám oči... vidim tmu... stěny ... ne to neni tvoje chyba ... kůže jsou stěny ... jak ? Měl jsem být svobodnější... a nebo sem ? Děkuji jako bych si něco vzal ale neberu... Je mi to líto - MOC líto ... ani nevim, proč to píšu Tobě.. Promiň, prostěs byl na ráně... a... proč se nechápu ?
... nám nám narodil se.

Lampář
07. 12. 1999
Dát tip
Všem zoufalým z
Všem dohnaným k
Všem b.ez
Všem doutnajícím lampičkám...
Nám nám narodil se...

IVANOL
07. 12. 1999
Dát tip
....dííííky a nááááápodobně

Serafico
07. 12. 1999
Dát tip
v tomle je hodne moc dobreho. diky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru