Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jirka

31. 08. 2010
1
0
311
Autor
Mikyna

Z deníku psychopata

Ta malá holka mě vážně štve. Každej den sedí na schodech pod mým balkónem a ječí na svýho malýho bráchu. Naklonil jsem se přes zábradlí a zařval: Táhni, ty malej spratku! Podívala se na mě těma svejma kukadlama a vítr v tu chvíli poodhalil její dětská vyhublá kolínka zahalená do sukně. Cejtim vzrušení. Postavil se mi. Zařval jsem ještě víc. Tu malou to polekalo, vykočila a pelášila někam za dům. Napadlo mě, že chci, aby se zase vrátila. A ona přišla. Asi znamení. Od tý doby jsem ji ze svýho balkónu pozoroval a ucucával lahváče. Bylo to jak v kině, lepší než všechny erotický filmy, který jsem kdy viděl. Pokaždý se mi postavil. Už uplynulo několik měsíců a ta malá roste, což mě sere. Chci ji malou. A víc a víc. Možná zejtra. Možná zejtra se dotknu jejích bílejch stehýnek... asi bude křičet, ale to zvládnu. Umlčím tu malou děvku. Zejtra. Možná už zejtra...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru