Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

08. 12. 1999
2
0
794
Autor
Snílek

Představte si místo _ volné místo prosím.

Vzpomínám na Tebe vzpomínám na Tvé oči _________________vlasy _________________ústa _________________ruce a vzpomínám na Tvůj hlas ____________________a smích vzpomínám na Tebe jsi mou jasnou hvězdou a má vzpomínka je jasná a krásná čím jasnější a zřetelnější tím víc se mi po Tobě stýská přemlouvám čas aby letěl rychleji přemlovám chci abys tu byla chci aby se vzpomínka stala skutečností chci vidět Tvé oči _______________vlasy _______________ústa _______________ruce a chci slyšet Tvůj hlas ___________________a smích chci být s Tebou tak proč tu nejsi? tak proč nejsi???
Saxanka
06. 05. 2000
Dát tip
Vzpomínky bolí tedy alespom mne Cítím!

Sly
13. 01. 2000
Dát tip
Blahobyt když je máme, smutek když ovládne nás tma lačné samoty.

Snílek
14. 12. 1999
Dát tip
To se teda omloufám, to jsem vskutku nechtěl.

Daimon Terr
11. 12. 1999
Dát tip
Proč ???
Proč jsi ve mne probudil ty prokleté vzpomínky ?!!

-- TIP --

Tynic
09. 12. 1999
Dát tip
Zajímavé zpracování - ORIGINÁLNÍ !

Marigold
08. 12. 1999
Dát tip
Je mi to až moc blízké.
tip

Jákob
08. 12. 1999
Dát tip
Jako bych to cítil sám :o)

Bibša
08. 12. 1999
Dát tip
Tak kdeeeeeeeeeeeeeeeee jsiiiiiiiiiiiii !!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru