Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

od zbabělé semy..pro H.

12. 11. 2001
1
1
1186
Autor
semy

"Růže jsou trny,slova jed"..dnes ta slova velmi zasáhla...

Věř,že já cítila Tvou blízkost.

v hlubinách citů utápím svůj žal...
lásku zde proklínám..a stavím jí zeď .
Myslíš snad,že sny mě navždy opustily...ne ..
ty slastné chvíle ve tvé náručí bych snad s bohem usoudila..
a neprosila bych....jen před ním plakala.
byť jen na okamžik nechal nás dva projít provoněnou zahradou.
..vidím Tvé oči..ano ten pohled ...tu touhu pod víčky...
svíráš mou dlaň..s prsty dychtivými..pak snažíme se dotknout čáry života..ano tak moc po Tobě lásko toužím...
nemohu však spadnout do propasti zas..
tak mé na půl utopené touze po životě ve dvou dopřej trochu času.
..když ne ,nezatracuj..a miluj jinde... a věz,že si Tě v srdci uchovám...i přes tvůj hněv..jež mi duši dnes bolestivě zkalil.

1 názor

brachio
17. 10. 2009
Dát tip
v hlubinách sraček utápím svůj vkus

rs232
23. 05. 2004
Dát tip
nemohu však spadnout do propasti zas.. Bojíš se? Snad nemiluješ naplno? Ach ta zbabělá semy... Jednou budeš milovat bez bázně a spadneš několikrát a vstaneš a spadneš a pak už v tom budeš umět chodit ... jako dítě ... .. budeš milovat! Pěkné, Pa.

semy
10. 08. 2002
Dát tip
Rekvi,díky,za tuto kritiku.Myslím,že jsi tato slova v básni pochopil zcela přesně.Bylo to těžké období...moc těžké....

valerinka
06. 01. 2002
Dát tip
to je krasny a pro nekoho........ten clovek musi byt vyjimecny!! me se to moc libi!!*!!

semy
18. 11. 2001
Dát tip
Díky za názor,je fakt,že často píšu takto otevřeně po nějaké zlé či naopak šťastné události...

Neither
17. 11. 2001
Dát tip
Píšeš zajímavě a otevřeně. Ve Tvém velkém "T" je velká osobitost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru