Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poklekám

11. 09. 2010
0
5
379
Autor
Samilar

Poklekám před ranním rozbřeskem,
na kolena padám před rozkvetlým netřeskem,
plamen ohně já v duši své mám,
mé tělo na obřadní oltář já dám,
nechci víc už být tak strašně sám,
a proto před krásami světa poklekám,
poklekám před silou bouře,
i před větrem poklekám moudře,
poklekám před vločkami sněhu,
klaním se jim za jejich něhu,
pokleknout musím před mocností lesa,
dále se klaňet mám pro samotná nebesa,
poklonu musím vzdát i té jež miluji,
té pro kterou tyto verše cituji.


5 názorů

Samilar
11. 09. 2010
Dát tip
Chtel bych jenom napsat jednu vec ... vase kritiky jsou fajn ;-) Nemam s nima problem a svym zpusobem mam stejny nazor jako vy ... :D Tudiz ... SAMILARE takhle ne ! :) U nekterych tech veci co jsem sem daval jsem psal ze jsou starsiho data, coz jsou vlastne vsechny co jsem sem dal :) Je to vsechno psano kdyz mi bylo tak 15-16 let :) To jen pro pochopeni :)

Ve dvaceti pěti letech je to fakt otřesné... raději začni malovat, bo tak něco... a na poezii se vyser ;)

moorgaan
11. 09. 2010
Dát tip
vis- ne ze bys nemel snahu- ale versovat jak ve slabikari to by ti tady asi neproslo... ...zkus hledat rymy jinak, vol jina a neotrepana slova, slovni vazby, mnohovyznamovost.. - jak pise Honzyk- tohle ne!

Honzyk
11. 09. 2010
Dát tip
...no, to uz je moc, Samilare..., hele, todle ne...:) ....cert vem "klaňet" i te, "jez" miluji apod., ale sněhu-něhu apod. jeden az tak nevydejcha....text blizi se svymi vlastnostmi sveraci kazajce...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru