Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trhák

13. 11. 2001
1
0
657
Autor
Géba

Předehra mé proze

 

Někde musí být začátek.Někteří ho hledali u boha,jiní tahali za drápky vědě a pokušení roztomilých červotočů mysli.

Brouzdám se do vlnek první vášnivé předehry textu,ztrhávám bůzku malebné krajině narozených a bublajících myšlenek.

Tak to jsem já.Básník - přivandrovalec s kusem papíru a neposlušným perem,drze šponující nemilosrdné řádky.A ráno zazvoní budík a zjistím, že to byl sen.Ne,tak to určitě ne!Jsem věčně hladový literát.Snad by se mi šikla ona věcička na zadní části těla,s kterou bych snad někdy mohla zachytit něčí nepotřebnou bankovku a zvlčit tak alespoň na pár okamžiků v přepychové společnosti rychlozbohatlíků.Kdybych byla gramofon,určitě bych se zadrhávala a pak byste mohly slyšet,jak si moje mysl obroukává refrém pro chudé a zasněné.Když však příjde jeden z mých uplakaných dnů,už to v překladu značí,že našídomácnost pohltila"úplňková bestie",o které se zmíním určitě později.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru