Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska/Nenávist

23. 09. 2010
1
8
390
Autor
Shady

Sny se kloubi dohromady s realitou a vznika iluze,
dokonalost zanika a potoky slz stekaji volne k řece.
přestaňme snít přestaňme se ptát,
přestaňme žít začněmě se kát!

proto aby jsme mohli druhe opravdu milovat...


8 názorů

Shady
23. 09. 2010
Dát tip
jen co zjistim jak se to da opravit tak to opravim :-)vyznam ti asi nic neřekne neboť je to báseň napsaná po hádce s partnerem která se týká zmiňováných věcí které jsi tu psal.

mezimraky
23. 09. 2010
Dát tip
a jěště prestaňme snít, tak to kdyby mi někdo sebral tak to už jsi to du rovnou hodit, nějak jsem se dnes rozepsal

mezimraky
23. 09. 2010
Dát tip
Chyby klidně omluvím,ale bylo by dobré je opraviti. Co se týče sdělení mám problém s "přestaňme se ptát a žít" - co nám zbyde když nebudeme mít možnost se ptát, to potom budem jako ovce ve stádu a jestli ještě vyzýváš přestaňme žít, možná přestaňme žít hloupě ap. ale vůbec ? a začněme se kát - jako bychom byli něčím prvotně vini (toto vidění nesdílím, ale respektuji). Druhé můžeme milovat i přesto,že se nezbavíme té možnosti se ptát a žít. Kát je dobré se až po nějakém průseru, jinak báseń hezky pluje, bohužel významem, který mi není blízký.

Shady
23. 09. 2010
Dát tip
mohly/mohli je myšleno ve formě mohl() lidé. Přiznávám se ale pravopis není moje silná stránka, omluvte kdyžtak chyby. :)

mezimraky
23. 09. 2010
Dát tip
pokud abychom mohly (pouze ženy) není však zřejmé, beru zpět

mezimraky
23. 09. 2010
Dát tip
nic proti, ale co abychom mohli

..pání..to je dooost dobré..velmi dobré..:)..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru