Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybí království

24. 09. 2010
1
3
827
Autor
Augi

Bylo jednou jedno velké království, které žilo hluboko až na samém dně rybníku.
Bylo to tak velké království že mělo i svou rybí královnu a té sloužilo mnoho poddaných.
Pak tam byly malé rybičky, velké rybičky, tlusté rybičky a hubené rybičky. Prostě
jich tam bylo mnoho...... ty rybičky byli tak vyspělé že uuměli mluvit, některé byly stršně moc ukecané a některé ne
Jednoho dne se ale stala hrozná věc - oděšla jim jejich milovaná královna - umřela. byly z toho celé pryč ze celý den probrečely
až se z toho hladina rybníku stoupla o 5 cm. Pak jedna rybka navrhla že budou držet minutu ticha.
rozhodly že je to dobrý nápad a tak přesně o půlnoci do jediné živě rybky umlkly. A protože neuměli
poznat čas a neveděli jak dlouha minuta je tak mlčí dodnes. A proto sou ryby tak tiché a smutně si plavou..........


3 názory

selviskhed
01. 10. 2010
Dát tip
Ještě si zapomněl na banánový rybičky a na žraloky, neboť je psáno: "Und der Haifisch, der hat Tränen Und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht." :)

Tak já ti nevím. Rozhodla bych se, jestli to má být míněno vážně nebo nevážně... Přiklonila bych se spíš k druhé variantě, protože jestli to mělo být vážné, tak to chtě nechtě stejně vyznívá jaksi komicky. Trochu bych to upravila, aby to nevypadalo prvoplánovitě a aby tam nebyly chyby no a pak to bude v pohodě:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru