Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvaha o sexu

29. 09. 2010
7
9
1208
Autor
Tony Express

 

Úvaha o sexu

      A teď mě napadla  taková úvaha co se týká dámského sexy oblékání... V osmé až deváté třídě základní školy (rok 1964-65) jsem se jako ostatní chlapci tzv. „sexuálně probouzel“. Jako třídní učitelku jsme měli novou, mladou a krásnou  Sylvu Vítkovou. Své osobní sexuální probouzení jsem poznal podle toho, že kdykoliv procházela kolem mé lavice, měl jsem silné nutkání se jí podívat pod sukni. Řešil jsem to tak, že když měla Sylva projít kolem mé lavice, připravil jsem si do ruky tužku nebo pero a jak kolem mě procházela, tak jsem to jako upustil a když kolem mě prošla tak jsem se okamžitě sehnul, nahlédl pod její sukni a pak jsem tužku zvedl. Poprvé to vypadalo celkem nevinně, dokud si toho po nespočetném opakování Sylva nevšimla. Jak šla kolem mě, tak při slyšitelném pádu tužky se ke mně okamžitě obrátila, jako že se dívá do mého sešitu a tím pádem jsem byl v prdeli. S vědoucím a chápavým úsměvem ode mě odešla a já jsem již zvedal tužku bez možnosti koukat jí pod sukni. Ovšem to, co jsem stihl pod sukní vidět, se mi nesmazatelně vrylo do paměti. Když to vezmu odspoda: ladná nožka v lodičkách na velmi vysokých a tenkých podpatcích, nádherně tvarované lýtko v jemných, pavučinových  punčochách s dokonale rovnými švy, výše náznak podvazkového pásu a když jsem měl štěstí, že jsem v té nutné rychlosti hlavu sklonil až k parketové podlaze, tak jsem uviděl i krajkový okraj roztomilých kalhotek. Tato kombinace spodního dámského prádla přímo vyvolává mužskou fantazii: dokonale upravený rovný šev punčoch končí u spodního okraje sukně, ovšem chlap si domýšlí kam ty švy až jdou a kde končí. Prostě nádhera. Však v době nošení punčoch se švem jste jediným poznali, s kým máte tu čest. Ženy typu Sylvy Vítkové byly prostě dámy, s dokonale a pečlivě vyrovnanými švy. Na rozdíl od nich tzv. „cuchty“ měly švy ve tvaru klikaté čáry zmije obecné.A ještě jeden detail: tzv. podvazkový pás držel ty nádherné punčochy. Byly to takové gumové knoflíčky na podvazcích, do kterých se pomocí kovové sponky horní konec punčoch zaklesl.Když žena stála, tak jste nic neviděli. Ale pozor, když usedla na židli a elegantně přehodila nožku přes nožku, vyrýsoval se jí na sukni ten gumový knoflík a opět jste měli o čem přemýšlet. A když k tomu přidám sexy prádlo na horní polovině ženy, tedy podprsenky se spoustou háčků a gumových knoflíčků, tak žena v té době byla pravou, téměř nedobytnou a tím pádem pro chlapce, či muže sexuálně nesnesitelně přitažlivou osobou. Taková celkem běžná situace muže, balícího ženu z té doby: zábava, čaje, či podobný podnik: muž – lovec, si vyhlídne ženu - oběť, po které jede. Po více, či méně dlouhém přemlouvání zatáhne svoji kořist do svého doupěte. Galantně jí pomůže z kabátu a jde se tzv. na věc: začíná své oběti sundávat halenku a dostává se k podprsence – první rafinované dámské nástraze. Již mírně vzrušen roztřesenými prsty probírá nespočet knoflíčků na podprsence. Zpocenýma rukama žmoulá jeden knoflíček po druhém, když dva háčky vyhákne tak v zápětí tři znovu zapne. To trvá nějakou dobu, při tom se mu mozek začíná rozpalovat jako žhavé uhlíky v kovářově výhni, před očima se mu převaluje rudá mlha, stává se z něho naprosto neškodné dítě, ztrácí poslední zbytky svého pracně nabývaného sebevědomí a s úlevou přijímá nabídku své partnerky: počkej, já Ti s tím pomůžu. Podprsenka je v pár vteřinách uvolněná a téměř zhrzený kanec pokračuje celkem bez problému ve své strastiplné sexuální pouti dále. To zdolávání spodku je to nejmenší, co ho mohlo v dané situaci potkat. Po určité době. závislé na sexuálním apetitu kance dáma, uspokojená, odchází, zhrzený kanec, ač silně zdecimován, je taky spokojen, protože ji, konec konců,  uspokojil. Ale kdo je zde vítěz? Samozřejmě dáma, protože ho pouze svou blahovůlí přenesla přes téměř nepřekonatelnou podprsenku. Dáma byla tou šedou eminencí, která se bez přispění kance rozhodla, že ho nechá v té sexuální příhodě pokračovat. Takže, spokojenost na obou stranách, ale vítězem byla vždy žena!!! Tím vším chci říct, jak bylo v naší době mladosti dámské prádlo žensky rafinované. Pak se začaly nosit punčochy bezešvé, tedy pro mužskou fantazii naprosto neinspirativní a nakonec jsou to zcela bezpohlavní punčocháče, tedy výtvor na muže působící jako naprostý sexuální tlumič vášní. Dále dnešní podprsenka je vzadu uchycená na titěrných plastových háčcích, které bez problému rozepnete. Stačí lehké cvrnknutí dvou mužských prstů. Co pak to je nějaké dobývání? Zlatá léta naší mladosti.

 Tony Express


9 názorů

Taubla
29. 09. 2010
Dát tip
:-) moc pěkně jsi to napsal Tony

aleši!!!!!!!!!!!!!!!!!..:)))))))))))))))))))))

když místo rozháčkování použiješ nůž, rozpaluje to i ženy :o)

:))))))))))))))))))))))..to bys nevěřil ale i s těmi dnešními háčky mají někteří problémy..kdybych to byla věděla jak vás to rozpaluje..nebyla bych vám pomáhala..:))))) ..dík za poučení..tebe si dám do oblíbených..:)))

gabi
29. 09. 2010
Dát tip
no...vydržala som čítať až do konca, celkom zaujímavý a pútavý popis priam "historického" ženského prádielka, také ja nepoznám, tak si asi zaslúžiš * :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru