Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

15. 11. 2001
11
0
3814
Autor
Angellina

Sám a zrcadlo

Pohled, z něhož  oči zabolí

A slzy vtlačím zpět do nich

Myslím, že jsem našel Anděla

poskládal mi ta písmenka do vlasů

Čerstvé tělo

A prádlo z krajek

Chuť pražených mandlí

A mlíko

A med

jak to má rád

Víří mou krví

a rychlým krokem krájí mou zem

To já mám Anděla

já ukradla ho nebi.


Kalima
15. 11. 2002
Dát tip
Líbí. Mankote, tady všichni píšou tak košatě a mě zrovna docela nic, ale docela nic nenapadá. Jen snad - nevíš, zda je dovoleno podýkat se andělů na zem padlých?.

Angellina
15. 11. 2002
Dát tip
Kalima: s padlými anděli nemám zkušenosti.... tedy bohudík tedy....ty ano?

Kalima
15. 11. 2002
Dát tip
Pokud si dobře vzpomínám tak peklo se v podstatě skládá z padlých andělů. Jest ovšem otázkou zdali jsme hovořili o padání na duchu či padání materiálním.

Angellina
15. 11. 2002
Dát tip
Kalima: tady je rec o Andelech na Zemi, predpokládám, že platí "co peklo schvátí, nikdy nenavrátí", tak zaručeně přiletěl z Nebe. :o)

Kalima
15. 11. 2002
Dát tip
Co peklo schvátí - sice nenavrátí, ale to neznamená, že na zem nepůjčí nebo nevyšle. Chvátí zejména pak psychicky, méně však již materiálně.

Angellina
14. 11. 2002
Dát tip
Drownedgod: každý musí najít svoje křídla, chce to jen oči otevřené, on se objeví, když už ho nečekáš ;o)

Angellina
14. 11. 2002
Dát tip
Prizrak: rýmovat nejspíš nikdy nebudu, nejde mi to, Angellina je složitá, komplikovaná a stejně je to asi i s těmi básněmi. V jiném kabátě se tu nejspíš neobjevím ;o) Díky za názor.

Angellina
14. 11. 2002
Dát tip
Drownedgod: přesně tak, rým by těžko vyjádřil tu atmosféru, kterou takhle báseň má, já píšu rovnou to, co mám v hlavě.... a nejde o IN nebo OUT, já to prostě tak dělám ;o)

Drownedgod
14. 11. 2002
Dát tip
Agellina: joooo, tak někjak jsem to myslel......a rozhodně buď svá a nenech se......mě osobně to vyhovuje jak to je, komplikované stejně jako Angellina...:)))))))))))))

Shammann
12. 11. 2002
Dát tip
emotivní!!!!!!!!!!!!!!!!Děsně subjektivní a osobní a intimní...přijdu si jako zpovědník*

PrizraK
11. 11. 2002
Dát tip
Angelina : a jaké to je chytit anděla ... ( nabízí se otázka, jestli pak někomu nebude ten anděl chybět .. jestli se smí držet v zajetí ... ) Ale to k tomu nepaří ... myslím, že by jsi mohla klidně napsat i něco rýmovaného ... tohle je super, ale alespoň jednu ... prosím zarýmuj .... slovní spojení jsou dobrý. Nápady dobrý, ale hrozně těžko se to čte. Ulehčila by jsi tím čtenářovi. Zase na druhou stranu ... je to tvůj styl ... :-)

Drownedgod
11. 11. 2002
Dát tip
...mno, pravda je, že rýmování je mnohem míň, ale autor se tak vyhne zbytečným klišé, ke kterým je donucen při hledání rýmů, není li ovšem opravdový génius, kdy píše něco ze srdce, nepřemýšlí nad tím a ejhle ono se to rýmuje (tak tomu se říká poezie). A zároveň rýmy(alespoň podle mě) nejsou momentálně "IN" a kolikráte je lepší nerýmovat vůbec........subjektivní názor......a rozhodně to co píše Angellina je hodně v pohodě a s rýmy nevím, nevím jak by to vypadalo.....:)))

Drownedgod
08. 11. 2002
Dát tip
...půjč ho i ostatním, nebuď chrt, my chceme býti též oblaženi jeho přítomností.....já svého asi nikdy nelapím.....*t*

Jeanne
11. 08. 2002
Dát tip
****

Francois
06. 08. 2002
Dát tip
Nádherná. ***

Angellina
03. 12. 2001
Dát tip
Fakt děkuju, Tome. Tvojí kritiky si obzvlášť vážím. Moc děkuju za to přáníčko a doufám, že i když tu nebudu, budeme stále v kontaktu, nerada bych přišla o přítele jako jsi Ty.

Angellina
27. 11. 2001
Dát tip
Dynybil, však já Tebe taky :o)

Albireo
16. 11. 2001
Dát tip
Je to pěkné, líbí.

kafka
15. 11. 2001
Dát tip
hezké... i přesto, že o andělech všelijak zrovna nemusím...

clovrdik
15. 11. 2001
Dát tip
vykřičení vnitřního tlaku, ... je v tom cítit pořádná deprese a takové jakoby odevzdání se - tolik k atmosféře; k použitýmu výrazivu - andělé nejsou z nejoriginálnějších, ale zase sem dost dobře zapadají, pro vystihnutí tý nálady; (Je to o tom, jak jsi mi říkala na xchatu ??) rozhodně TIP a přání, abys psala veselejší básničky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru