Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A pak bude klid...

15. 11. 2001
6
0
658
Autor
Kloboucek

Mozna me to jen napadlo,mozna to tak vidia mozna to tak je.Buh vi..

...A pak nebude nic.Nebude bolesti ani Utrpeni.Zbyde jen klid prazdnota.Bila a pruhledna zaroven.Nebudes citit nic.Jenom teplo,ktere se ti vpije do kuze a ty citis,ze se ti rozleva po celem tele a snazi se vniknout do zmrzlych myslanek zavatychsnehem vzpominek.A nebudes myslet na nic.Nebude zadna laska a zadne srdce.To cojsi milovala jsi nechala za sebou a nikdo ani nic uz te nebuze zbavit toho bileho svetla,ktere ti do oci vhani slzy,ale jsou to uvolnujici a uklidnujici slzy,protoze jsou to posledni,co ti pripomina bolest a lasku...A pak nebude nic,jen teplo houpajici se na tvem bezvladnem tele...
Gastarbajtr
17. 11. 2001
Dát tip
každopádně to stojí za to...*!

Margarettka
17. 11. 2001
Dát tip
Je to vazne dobry, jen, ctu to potreti....dela to na me skvelej dojem, ale porat nevim o co jde... Rada...trochu ucel formu...Kvuli lepsimu cteni...***tip***

Sunflower
17. 11. 2001
Dát tip
Hmmmmm! Je to strašně silný, to ti teda povím.......skoro tak silný jako smrt..................

femine
17. 11. 2001
Dát tip
......!

semy
15. 11. 2001
Dát tip
...no teda ..o čem to píšeš...jde o smrt...nebo jak to myslíš?..je v tom velký kus citu...hluboce prožívaného...smutek...nedůvěra...?....kdo ví...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru