Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerka

02. 10. 2010
4
20
960
Autor
Tony Express

Po vojně, v bohatýrských dobách svobodného života jsem ať už na vandrech, na chatách, v hospodách či v mém podkrovním pokojíku prožíval s kamarády skvělé momenty života. Z těchto zážitků pak vznikly historky, které jsme si vyprávěli po hospodách. Již několik kamarádů mi řeklo, že bych to měl dát nějak dohromady. A Franta Černý byl oním příslovečným posledním hřebíčkem do rakve, který mě nakonec přiměl tyto historky sepsat. Začal jsem část z nich tedy psát ale zjistil jsem, že ve spisovné češtině vůbec nevyniknou. Ty historky patří do zakouřených lokálů čtvrté cenové skupiny. A tam se jak známo mluví jinak. Takže je píšu tak, jak jsem je po hospodách vyprávěl. Preventivně předem proto vzkazuji těm, kteří by se snad nad přemírou sprostých slov pohoršovali: Nečtěte to nebo si mě dejte do neoblíbených. Tak to jen tak na úvod, aby jste než začnete číst, věděli do čeho jdete.

 

Večerka

          Sobota ráno, já, Mokrouš a Džon se flákáme po

svitavským štatlu, hospody ještě zavřený. Kurva, co teď?

Džon dostává spásnej nápad - Večerka, tam je votevřený!!!

Radostně, jak děti do cukrárny, capeme k Večerce.

"Dobrý ránko, děvčata," rozjařeně zdravíme prodavačky.

"Dáme si litr rumu," povídá Džon a vytahuje prachy. "Tak

to bude litr rumečku za osmdesát a dvě korunky záloha,"

švitoří prodavačka. "Neéé," povídá Džon, "tu zálohu nám

nepočítejte, my to vyžerem rovnou tady." Babám padají

huby a jen zírají, jak po třech kolečkách je litrovka rumu

prázdná....


20 názorů

:)))))))))))))))))..nooo..tak do toho kluci..už se těším...))

..no podívejme..to teda koukám..setkání po létech...))

Taubla
02. 10. 2010
Dát tip
:)

Pavle Lahodný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty lumpe, mrzí mě, že jsi se odkryl. Právě jsem Ti chtěl napsat, že jsem Tě poznal (podpis "Pavel" ve zprávě) a Ty jsi mě předešel. Mám nelíčenou radost)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Neboj, určitě si poradí.

No to je náhoda jako blbec!!! Samozřejmě jde o Červený klášter. "Naše sedávání." Kdo jsi, Ty lumpe????

Cóóó Snote Ty seš Svitavák???

Co když se na Písmákovi objeví humorista kalibru Haška? Budou mu kategorie "Blbůstky" či "Hříčky" stačit? ))))))))))))))))))))))))

Máš "Blbůstky". To ti nestačí?

Jsem na Písmáku teprve asi týden ale mám problém při zařazování mých dílek do kategorií. Chtělo by tam ještě přidat něco odlehčenějšího - "humorná dílka" nebo "literární poklesky" (to je titul jedné knížky skvělého kanadského autora Stephena Leacocka) nebo něco podobného. Co Ty na to?

Hodnej :)

Už jsem to udělal, díky.

Kategorii si změníš sám, žeano?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru