Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Magnolie

03. 10. 2010
4
7
506
Autor
Rayuela

V zamyšlení vedle Tebe,

hledělo v mne modré nebe.

V ohlédnutí nespatřím

nic víc,

nic míň-

jen svůj stín.

 

Kdes´ ty a kdes´ já?

A kdes´ my, co rozum v lásku obrátí.

Potichu lapena ve vlastní síti,

tam, co hořké kvete kvítí.

Kde magnolie blíž je realitě,

kde pletu nuzné křehké nitě,

co k obrazu mému obrátí tě.

Ach ty nenadálé vzlyky pěné

                            Magnolitě...


7 názorů

těbúch.)

..čau...kluci...))

jo, dneska nemáme školu - celej učitelskej sbor je nemocnej, protože se nevotužuje a jen všichni pijou Actimel...to je na prd. Teda až na tělocvikáře, takže odpo, teda poo, mažeme na hřiště...ahoj, sepot!

..krásný a křehký obraz..T ..díky za avi..kluci.:))..jak se pořád máte..kope vám to?..:))

Overkill
04. 10. 2010
Dát tip
Kluci mají pravdu :-) Příjemné verše plné citu *T

...to je jako z babiččina památníčku, ale nos nad básničkou nevohrnujeme...schválně z toho modrým sametem potaženýho sešitku naší babi, jo? Terda Jirkovy , dneska už prababičky,u kterýho jsme : "V upomínku!!! Co mám tobě družko milá, v památníku napsati, abys takous jakous byla hleděla vždy zůstati." ....H.Kryštůfková, 19.4.18 ...my ti dáváme tip, protože text jsi psala s láskou, to se pozná, a hodných lidí moc neni! Tipujeme! ...a posíláme avízo lidem, o kterejch si myslíme, že jsou taky hodný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru