Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boure slz

16. 11. 2001
2
0
743
Autor
Kloboucek

Nevim co to znamena a vlastne ani nevim jak to ma dopadnout je to na kazdym at si udela svuj konec.

A do toho buracely straslive hromy,desici svym tajemnym,hlubokym hlasem,ktery jako by hrozil vsem,kdo se mu chteji postavit.Blesky prosvitaly oblohu jako ve dne a na okapy tezce dopadaly velke destove kapky.Na JEJIM stole stale svitila lampicka,ktera na okoli vrhala jen slabe svetlo.ONA sedela na kresle a s nepritomnym pohledem na NEJ hledela a plakala.Nebyla si toho vedoma,jen tise sedela a plakala...
Gastarbajtr
17. 11. 2001
Dát tip
asi se mezi nimi něco stalo...

Sunflower
17. 11. 2001
Dát tip
To odněkud znám:-) Je to dobrý!

Amanda
17. 11. 2001
Dát tip
Jo to znam clovek by pomalu splhal po zdi ktrerak mu zivot protika mezi prsty a on porad nemuze chytit to spravne, presto ze mu to bylo treba na dosah ruky...

Neither
17. 11. 2001
Dát tip
Taková pravá, skutečná, neskutečně smutná lidská chvíle. FAJNOVÉ.

kvezt
16. 11. 2001
Dát tip
Uff nutno číst víckrát a pomalu, ale jinak super vykreslení momentální atmosféry situace :-)

cup_of_tea
16. 11. 2001
Dát tip
Tohle je hodne dobry...kouzlo okamziku,krasa momentu,presny popis atmosfery...takovyhle veci,kde nikdy nevis,jak to zkonci (a jak to vlastne zacalo) uplne zboznuju...Sedlo mi to do nalady...bozi!***

člobrda
16. 11. 2001
Dát tip
Ma usta mlci, ale cele telo rika, to je to je ... ano, Ona place ... puntas

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru