Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovo do pranice

06. 10. 2010
0
9
360

Asi jsem měla vykonat svou na Svatojakubskou cestu....

Stala se mi taková věc. Mám prázdno. Chtěla bych poradit, co mám dělat. Asi jsem workoholik, protože jsem se ocitla v situaci, že najednou, ale fakt!  nemám nic na práci. Myslela jsem, že jsem líná rybka, ale ono tak nebude. Takový pocit prý mají lidi, když jim děti odejdou z domu, což není můj případ. Když jsme byli letos na Krétě, tak jsem po třech dnech válení musela v čyřicíti stupňech vedra jít na túričku, aspoň 4 km. A pak každý den utéct z toho válecího pohodlí. Muži k tomu asi mají jiný přístup, takže já doufám, že až dostanu návrhy, nezjistím s údivem, že jsem chlap.

P.S. Nejde o žádnou ironii či jízlivost


9 názorů

Rajmund
06. 10. 2010
Dát tip
nemáš práci a jsi naživu? Zázrak!

papouch
06. 10. 2010
Dát tip
doplním, co Syd vynechal: ..pičovinu..

Vyzvedni si u papoucha číslo a odeber se na smetiště dějin.

Norsko 1
06. 10. 2010
Dát tip
Jak to, že nový nick opět zakládá diskuse ?

StvN
06. 10. 2010
Dát tip
Vzhledem k tomu, že téma ani vzdáleně nesouvisí s literaturou, poprosím autorku o stažení diskuse. Děkuji.

já jsem na pláži v Chorvatsku přečetl dvě knížky a promyslel detaily několika věcí, co se mi pak v práci hodily...co třeba přeházet kompost? tím se nedá nic zkazit :o)

Taubla
06. 10. 2010
Dát tip
...Mám to podobně, takže nevím co poradit. Jinak líbí..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru