Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jezerní paní

18. 11. 2001
0
0
796
Autor
Arctic

Prozatím neúplné :)

Řeka stojí v líném korytu dravců, bosé žíly vstupují v chladivost letní lázně, den rozkvétá myriádou hebkých pavučin stěhujících se osminožců, její rty jsou rozevřeny v nádechu jásavého slunce pod korunou košatě se smějící lípy, vrásčitě, přec mladě vypouštějící unavené lístky ze zlatorudým nádechem  malíře životních zkušeností staletí starého stromu. Kůra nakřáplá přestálými teplotními výkyvy, pomalu slézá ze stále silného, vhodně živeného těla s věčně mladou dužinou tepající blahem pod tlakem slunečního chmýří.

 

Dívka rozevřela závoj z vodních řas. Víčka poodhalila plamen smaragdových odlesků zintenzivňující se při každém nádechu zrozeného života. Rty promlouvaly v tichém sledu probuzeného tepu myšlenek. Hedvábná měkkost jeji kůže křičela budoucím tlakem objetí hvězd.

............


Krel
19. 11. 2001
Dát tip
zatím zajímavé..tak už aby to bylo úplné!!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru