Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

26. 10. 2010
4
13
1399
Autor
Doony-Don

Milý příteli,
Musím ti toho tolik říct. Trápím se bez tebe, ale vím, že toho máš opravdu moc, tak jako já.
Někdy je mi z toho opravdu do pláče, ale snažím se myslet na to jen jako na práci. Pořádně nejím, doktor říká, že jsem podvyživená. V noci ani oka nezamhouřím a psychiatr mi předpsal nějaká antidepresiva.
Většinou zabírají a já tě pak nemusím, tak často otravovat mými problémy.
Ale včera to bylo vážně děsivé. Seděla jsem na pohovce a dívala se, jak dívka, které patřil byt, jde pomalu ke mně. Posadila se na druhý konec toho gauče, ale nic neřekla. Její hnědé vlasy jí padaly do obličeje. Ano, byl nesmírně bílý a v očích měla slzy. Bylo mi jí opravdu líto, měla jsem chuť se zvednout a prásknout za sebou dveřmi, nechat jí tam klidně samotnou, ale nebýt tam s ní.
Pak promluvila. Zeptala se na tu nejtěžší otázku na světě. "Proč?" Zněla její otázka, otázka, na kterou existuje jen jediná odpověď. Chvilku jsem váhala, než jsem jí pohlédla do očí a vyslovila tvé jméno. "Osud," zašeptala jsem a dotkla se soucitně její dlaně. Nestihla ani zavrtět hlavou, natož pak něco dodat.
Její tělo se uvolnilo a trochu se svezlo po pohovce níž. Nechala jsem jí tak, bála jsem se, že s dalším dotekem by zemřela i její krása. Vždyť přeci už tak stačil strach v jejích očích, jenž prozrazoval mnou náštěvu.
Odešla jsem, jak nejrychleji jsem jen mohla. Teď sedím v baru a popíjím, jelikož s alkoholem mé výčitky svědomí o něco klesají.
Víš příteli, já Tě mám ráda, chybíš mi.
S láskou tvá osudová přítelkyně Smrt


13 názorů

Doony-Don
13. 11. 2010
Dát tip
Aha...v tom případě to jsem já xD

Doony-Don
13. 11. 2010
Dát tip
Teď budu za trotla, ale jak se říká "Lepší pět minut vypadat jako blbec než jím být celý život." Co je fatalista? Jo jinak děkuju...

Doony-Don
26. 10. 2010
Dát tip
Taky názor, díky...

Barman
26. 10. 2010
Dát tip
Ze strategického hlediska je takový prolog to nejhorší.

Doony-Don
26. 10. 2010
Dát tip
Děkuju =0*

renegátka
26. 10. 2010
Dát tip
mně se to líbí*

Doony-Don
26. 10. 2010
Dát tip
Oboum děkuju. CHyby jsem se pokusila opravit.

To je zajímavé! Ocenila bych nicméně trochu hlubší náhled mezi vztahu mezi vypravěčkou a jejím přítelem, tohle je jen tak mírně naznačeno. Nicméně líbí, tip dávám.

To je zajímavé! Ocenila bych nicméně trochu hlubší náhled mezi vztahu mezi vypravěčkou a jejím přítelem, tohle je jen tak mírně naznačeno. Nicméně líbí, tip dávám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru