Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mravenci

13. 12. 1999
1
1
1401
Autor
Amorph

Hořící mravenci pobíhaj po louce, nějakej syčák jim zapálil dům. Myslel si parchant, že bude legrace, když poznaj sílu plamenů. Tělíčko malý, nožičky tenký, na hlavě pár vlasů andělskejch. Nikdo by nepoznal, že v sobě ukrývá zkaženej mozeček ďábelskej. Tak sirka letí, jehličí praská, větvičky pomalu vysychaj. Tělíčka pobíhaj oheň je laská, v náruči smrtelný usínaj. Plameny sílí, dým už stoupá z hranice nevinných obětí. Mravenčí právníci teď už píšou poslední mravenčí závěti. On může je ničit, vždyť on je větší, on má teď sílu, vždyť on je tu pán. Mravenců je tu na tisíce a on je zašlápne úplně sám. Ohýnek hoří, ohýnek plápolá, hořící mravenci pobíhaj dál. Na hranici malou se vyčůral chlapeček, měl modrý oči a divně se smál.

1 názor

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
víš co je zvláštní...ve chvíli kdy začne poezie něco říkat a sledovat nějaké vážné téma tak přestanu koukat na rytmus. Jinak jsem na něj dost ras ale tohle mě chytlo. Nesnáším lidskou omezenost... to dítě je stělesněním toho jak bereme na lehkou váhu Život. Přišla jsem se podívat kdopak nám to přijde na sraz a jsem ráda že přijdeš! Patříš mezi ty kteří se dívají a cítí. Těším se. Tip je tvůj jako upozornění na toto téma.

Marigold
15. 12. 1999
Dát tip
Tak tahle se mi opravdu líbí a dost se mi líbila i ve své hudební formě (s kterou jsem byl seznámen pochopitelně dříve).
Nicméně opakuje se častý dojem z tvé tvorby: sem tam mi nepasuje rytmus(což je dvonásob divný, když se jedná o písňové texty) nebo prostě to není tak nějak uhlazený.Zkus se občas k básni vrátit a ještě ji tak nějak..hmm..upravit.Mám za to, že kdyby se ti to povedlo přesně rytmicky vybrousit, získal bys ještě větší "údernost"-(hroznej výraz, nenapadá mně lepší).
Dej prosím ještě vědět, kdy budete kde a za kolik fydlat (nepamatuju si to), rád bych, pokud mi to čas dovolí, tuto akci navštívil...
See You

ViNiL
14. 12. 1999
Dát tip
"Nech brouka žít..."
Já vím zlehčuju to, ale.....
...a proč vlastně?

IVANOL
13. 12. 1999
Dát tip
To je hezkýýý!! Ten nápad je opravdu zvláštní a navíc ještě tak zvláštně napsáno...
Možná jen, že ta morbidnost zastínila něco...nevím..

AZALIN
13. 12. 1999
Dát tip
Neco mi to pripomina.. necetls nahodou Gooberz od Lindy Goodmanove? Pripadna kladna odpoved do posty.. ;-) Tam totiz Linda popisuje, jak kdyz byla mala, davala tem "smejicim se chlapeckum" penize, aby nezabijeli mravence.. nikdy predtim jsem si neuvedomil, jak tragicky je, kdyz clovek zabije jakyhokoliv zivyho tvora....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru